شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید صیاد شیرازی، به معنای واقعی ذوب در ولایت بود و جز به اعتلای اسلام و نام ایران اسلامی به چیز دیگری فکر نمی‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در مراسم سالگرد شهید صیاد شیرازی که با حضور اقشار مختلف مردم، مدیران دستگاه های اجرایی استان، طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین، در مسجد ولایت برگزار شد، گفت: این شهید بزرگوار دقت و نظم خاصی در انجام امور داشت و همواره مصالح و منافع ملی را بر همه چیز ترجیح می داد.

وی بابیان این که شهید صیاد شیرازی در همه حال جبهه های جنگ را خالی نگذاشت تا روحیه رزمنگان اسلام حفظ و دشمن همیشه در ترس باشند، افزود: شهید صیاد شیرازی بالاترین کار را خدمت به مردم می دانست و در این راه تلاش های بسیاری کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید صیاد شیرازی، به معنای واقعی ذوب در ولایت بود و جز به اعتلای اسلام و نام ایران اسلامی به چیز دیگری فکر نمی‌کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم ما به خوبی می‌دانند امنیت و اقتدار کنونی کشورمان مرهون فداکاری و از خودگذشتگی تمام شهدا و ایثارگران است و نمونه بارز این قدرشناسی هم حضور پرشور در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی و سایر شهدای والامقام است.

وی اظهار کرد: انتقال ویژگی‌های اخلاقی، فردی و مدیریتی شهید صیاد شیرازی به نسل جوان کمک خواهد کرد که یاد و خاطره این شهید بزرگوار در طول تاریخ به نسل های مختلف منتقل شود و برای همیشه در ذهن‌ها باقی بماند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز ما مانده‌ایم و یاد و خاطره و راه شهدا و باید در این مسیر به ‌گونه‌ای حرکت کنیم که ادامه دهنده راه نورانی آنان بوده و در مسیر تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و انقلاب یار و یاور ولایت باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha