دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
 علی اصغر رنجبر

حوزه/ رئیس آموزش و پرورش بافق از حضور طلاب خواهر و برادر در مدارس بافق تجلیل کرد و مشارکت طلاب در ساعات پژوهشی مدارس را برای تقویت روح فرهنگی و معنوی دانش آموزان خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، علی اصغر رنجبر، رئیس اداره آموزش و پرورش بافق، در نشست تقدیر از طلاب خواهر و برادر فعال مدارس بافق، اظهار کرد: ائمه جماعت در مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان حضور می یابند و برپایی فریضه نماز اول وقت را برای دانش اموزان فراهم کرده اند.

وی افزود: آموزش احکام به دانش آموزان در بین الصلاتین و پاسخگویی به سئوالات آنان از جمله فعالیت های طلاب در مدارس به شمار می رود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بافق تصریح کرد: حضور روحانیون خواهر و برادر، فضایی معنوی را در مدارس بافق ایجاد کرده و ارتباط معنوی و خوبی با دانش اموزان برقرار کرده اند.

رنجبر ضمن قدردانی از طلاب همکار در آموزش و پرورش شهرستان، پیشنهاد کرد: می توان ساعات پژوهشی را در اختیار آنها قرار داد تا آنها بهتر بتوانند روح فرهنگی و معنوی حاکم بر مدارس را صیقل دهند.

برپایه این گزارش، نشست تقدیر و تشکر از طلاب ائمه جماعت شهرستان بافق با حضور حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، امام جمعه، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بافق، مدیر و معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) و جمعی از طلاب خواهر و برادر در دفت رامام جمعه برگزار شد.

انتهای پیام / 313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha