چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صالحی خوانساری

حوزه/ الان جامعه با وجود این همه تبعیض و سوء مدیریت، به آینده امیداور نیست، چرا مسئولان نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت هستند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری در پیش از ظهر امروز در سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و در مراسم عمامه گزاری طلاب که با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی واقشار مختلف مردم در مدرسه امیر المؤمنین(ع) در قم برگزار شد گفت: مردم نباید 4 خاطره تاریخی را فراموش کنند، اولین خاطره، روز بعثت، دوم غدیر، سوم عاشورا و چهارم انتظار است.

سخنران این مراسم افزود: خدای متعال در قرآن فرمودند« امر به معروف، نهی ازمنکر، حلال و حرام  اساس اسلام است و هر کسی دنبال این آیه برود آن را عمل کند سعادت می شود.

وی عنوان کرد: در قرآن فرموده« یک فرد امی، جامعه امی را از امی و جهالت نجات داده است، این چه امی بوده که این چنین کار بزرگی را انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری گفت: در روایتی پیامبر(ص) فرمودند« من از فقر بر امت خود نمی ترسم، چون فقر وغناء همیشه در جهان حاکم بوده است و چون همیشه فقر و غناء است، طبیعی است، اما از سوء مدیریت، تبذیر و تبعیض امت خود می ترسم.

سخنران این مراسم از تبذیر، اختلاس و تبعیض در جامعه اسلامی انتقاد کرد و عنوان کرد: چرا باید در جامعه اسلامی شاهد این همه فقر، تبعیض و سوء مدیریت باشیم.

وی عنوان کرد: تاریخ پر از عبرت است اما چرا مسئولین کشور از حوادث تاریخ عبرت نمی گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری گفت:الان جامعه با وجود این همه تبعیض و سوء مدیریت، به آینده امیداور نیست، چرا مسئولان نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت هستند.

سخنران این مراسم افزود: امروز بهترین هدیه صلوات است و صلوات از باارزش ترین ذکرها است.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha