جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آزمون ورودی

حوزه/ مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری آزمون ورودی این مؤسسه در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام اباذر عمرانی‌فر با اشاره به این که آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) روز جمعه، 31 فروردین ماه ساعت 9 صبح برگزار می‌شود، عنوان کرد: آزمون‌های ورودی چهار مقطع تحصیلی بازپذیری سطح دو، سطح دو، سطح سه و سطح چهار به صورت همزمان در مراکز ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

مدیر سنجش و پذیرش اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند از تاریخ 23 الی 30 فروردین‌ماه با مراجعه به سامانه پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی اقدام کنند.

حجت الاسلام عمرانی فر تصریح کرد: آدرس دقیق محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه درج شده و داوطلبان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل، حضور داشته باشند.

وی به تذکراتی درباره حوزه امتحانی داوطلبان اشاره کرد و افزود:

  1. داوطلبان روز قبل از برگزاری آزمون، حوزه امتحانی را شناسایی کنند.
  2. جهت ورود به جلسه آزمون، ارائه «کارت آزمون» به همراه «کارت ملی» یا «کارت شناسایی معتبر عکس‌دار» (مانند گواهینامه و گذرنامه) ضروری است.
  3. داوطلبان از آوردن هر گونه وسیله ارتباطی (مانند تلفن همراه)، کتاب، جزوه، ساک و کیف دستی خودداری کنند.
  4. داوطلبان پس از ورود به حوزه امتحانی با استفاده از شماره صندلی، صندلی مربوط به خود را شناسایی کنند.
  5. برای پاسخگویی به سؤالات، همراه داشتن خودکار، مداد سیاه نرم، پاک کن و تراش ضروری است.
  6. افرادی که به جای عکس خود، تصویر دیگری را بارگذاری کرده‎اند، لازم است یک قطعه عکس با زمینه سفید در روز آزمون همراه داشته باشند؛ در غیر این صورت از شرکت آنها در آزمون جلوگیری می‎شود.
  7. داوطلبان لازم است تا پایان جلسه در صندلی‌های خود حضور داشته باشند و به توصیه‌های مسئولان حوزه امتحانی توجه نمایند.

زمانبندی آزمون برای مقاطع تحصیلی مختلف

مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) عنوان کرد: سؤالات سه مقطع تحصیلی بازپذیری سطح دو، سطح دو و سطح سه به صورت چهارگزینه‌ای طراحی شده، اما سؤالات سطح چهار به صورت چهارگزینه‌ای و تشریحی است.

حجت الاسلام  عمرانی فر افزود: سؤالات مشترک که به صورت چهارگزینه‌ای است، باید با مداد مشکی نرم پر شوند و سؤالات اختصاصی به صورت تشریحی است که باید با خودکار آبی یا مشکی پاسخ داده شوند.

وی با بیان اینکه آزمون دارای نمره منفی است، یادآور شد: زمان آزمون برای داوطلبان بازپذیری سطح دو ۶۰ دقیقه و داوطلبان سطح دو ۷۰ دقیقه زمان در نظر گرفته شده است.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اضافه کرد: داوطلبان سطح سه دارای دو دفترچه مشترک و اختصاصی هستند که ۴۰ دقیقه برای آزمون مشترک و ۳۰ دقیقه برای آزمون اختصاصی در نظر گرفته شده است؛ همچنین داوطلبان سطح چهار نیز دارای دو دفترچه اختصاصی  و مشترک هستند که ۱۵۰ دقیقه برای سؤالات اختصاصی و ۴۵ دقیقه برای سؤالات عمومی فرصت دارند.

اعلام نتایج ومصاحبه

حجت الاسلام عمرانی فر با بیان اینکه اسامی قبول‌شدگان مرحله اول (آزمون كتبی) 31 اردیبهشت 1397 در سایت جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اعلام می­شود، گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی، لازم است از31 اردیبهشت تا 5 خرداد جهت تعیین زمان مصاحبه و تکمیل فرم­های مربوط به سایت جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) مراجعه کنند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha