جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، موسس حوزه علمیه خواهران شهرستان آبیک، از خدمات این روحانی خدوم تجلیل کرد.

حجت الاسلام علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، امام جمعه فقید آبیک و موسس حوزه علمیه خواهران این شهرستان، گفت: این روحانی با فضیلت و استاد اخلاق زحمات زیادی در راه ترویج علوم و معارف اسلامی کشیدند و ارتباط خوبی با نسل جوان داشتند.

وی افزود: مرحوم موسوی اسوه معنویت و آمیخته با آگاهی و روشن بینی و تعهد و مسئولیت اجتماعی به شمار می آمد و همیشه در مسیر تبعیت از ولایت فقیه و تقویت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی حرکت می کرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: این روحانی با اخلاص تلاش داشتند که حوزه علمیه خواهران و برادران در آبیک تاسیس شود و پس از سالها پیگیری های مداوم، سرانجام در سال 91 ، حوزه علمیه خواهران در این شهر تاسیس گردید.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: این عالم وارسته توسعه  وتعالی شهر ستان آبیک و حل مشکلات مردم را در کنار ترویج و تبلیغ دین همیشه مورد توجه قرار می داد.

 حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان، درگذشت امام جمعه آبیک را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، روحانیت و مردم شریف شهرستان آبیک و همچنین بیت معزز آن روحانی جلیل القدر، تسلیت گفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha