پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روز پاسدار

حوزه/ پاسداران عزیز با خودسازی و مبارزه با نفس از دنیا پرستان عبور کردند و در برهه های مختلف اعم از دفاع مقدس، فتنه ها و دفاع از حریم مقدس اهل بیت (ع) در عمل نشان دادند مسیر روشن اباعبدالله الحسین (ع) را شناخته اند و در این راه گام برمی دارند و با فداکاری و تلاش و مجاهدت، انقطاع الی الله را تحصیل کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مرکز مدیریت حوزه های علمیه در پیامی فرارسیدن ماه شعبان و روز پاسدار را تبریک گفت.  متن  پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب، زنده و پویاست {لذا} پاسدار انقلاب، پاسدار چنین موجود زنده ، پویا ، متحرک و پیشرونده‌ای است.

مقام معظم رهبری  24/06/1381

مرکز مدیریت حوزه های علمیه ،فرا رسیدن سوم ماه مبارک شعبان سالروز میلاد با سعادت مولی الکونین اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار را به پاسداران عاشق ،مومن ،مخلص و فداکار که نظیرشان را در طول تاریخ کم می شود پیدا کرد و به ملت بزرگ ایران و همه مسلمین، مومنین، مستضعفان و ظلم ستیزان عالم و به رهبری معظم انقلاب فرمانده کل قوا تبریک و تهنیت می گوید.

وجود مقدس سید الشهداء(ع)گرچه بیشتر با بعد جهاد و شهادت معروف شده، لیکن آن بزرگوار در حقیقت مظهر انسان کامل و عبد خالص و مخلص برای خداست.

اساسا جهاد واقعی و شهادت در راه خدا جز با مقدمه ای از همین اخلاص ها ، توجه ها و حرکت به سمت انقطاع الی الله حاصل نمی شود.

پاسداران عزیز با خودسازی و مبارزه با نفس از دنیا پرستان عبور کردند و در برهه های مختلف اعم از دفاع مقدس، فتنه ها و دفاع از حریم مقدس اهل بیت (ع) در عمل نشان دادند مسیر روشن اباعبدالله الحسین (ع) را شناخته اند و در این راه گام برمی دارند و با فداکاری و تلاش و مجاهدت، انقطاع الی الله را تحصیل کردند.

پیشرفت روز به روز کشور مدیون همه مجاهدان و از خود گذشتگان راه خداست که عزم خود را جزم نموده و دل از غیر خدا بریده و با خدا معامله می کنند.

نتیجه این تلاشها یاری و نصرت خداوند متعال، سربلندی و عزت ملت بزرگ ایران است. بدیهی است راهی که ما در طول قریب چهل سال پشت سر  بنیان گذار جمهوری اسلامی قدس سره الشریف و مقام معظم رهبری مدظله العالی طی نمودیم راهی نبوده که به طور طبیعی و بدون هدایت و حمایت وکمک الهی حرکت در آن مقدور باشد.

پیچ و خم های بزرگ و کوچک را با همت و عزم ملت مجاهد و پاسداران جان بر کف و به برکت رهبری رهبر فرزانه سکان دار بیدار و توانای کشتی انقلاب و با هدایت الهی گذراندیم.

حوزه های علمیه مانند همیشه حامی دین و نظام مستحکم انقلاب اسلامی خواهند بود و از خدای متعال خواستار سربلندی، عزت و پیروزی های بیش از پیش آحاد ملت ایران اسلامی و پاسداران سنگرهای مرزهای مادی و معنوی خواهند بود.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha