جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اختتامیه همایش بین المللی جریان شناسی فرهنگی

مراسم اختتامیه همایش بین المللی جریان شناسی فرهنگی در عرصه بین الملل ظهر امروز با حضور طلاب و پژوهشگرانی از ملیت های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاریحوزه، دکتر قربان پور، معاون علمی همایش بین المللی جریان شناسی فرهنگی در عرصه بین المللی، در اختتامیه این همایش، با تأکید بر این که شناسایی 240 محقق دغدغه مند در حوزه فرهنگ، یکی از بزرگترین دستاوردهای این همایش به شمار می رود، اذعان داشت: این همایش فراخوان خود را با بهره گیری از ابزارهای نوین فضاهای مختلف علمی و فرهنگی ارائه نمود.
وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فرایند برگزاری همایش بین المللی جریان شناسی دینی در عرصه بین الملل خاطرنشان کرد: دو شماره از مجموعه مقالات این همایش به زبان های فارسی و انگلیسی به چاپ رسیده؛ بر آنیم تا مقالات برتر به زبان های دیگر را نیز چاپ نماییم.
قربان پور به استقبال پژوهشگران و محققان کشورهای مختلف از این همایش اشاره نمود و یادآور شد: بیش از 100 مقاله این همایش در سطح دکتری و 90 مقاله نیز مربوط به دوره کارشناسی ارشد است.
معاون پژوهش موسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی(ص) در پایان ضمن اشاره به گستره زبانی مقالات ارائه شده به این همایش، از تمام شرکت کنندگان و محققان و فعالان فرهنگی ملیت های مختلف تقدیر نمود.
گفتنی است؛ در ادامه این همایش رؤسای کمیسیون های چهارگانه زبانی، اعم از کمیسیون فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسه، گزارشی از مطالب و مباحث ارائه شده در این کمیسیون ها را مطرح نمودند.
در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر همایش با اهداء لوح سپاس و یادبود، تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha