جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهر ارا

حوزه/ دشمن تلاش می‌کند تا اقدامات مسئولان را در حل مشکلات کشور ناچیز و بی‌اثر نشان دهد. همچنین جایگاه ولی‌فقیه را هدف دشمنی با انقلاب اسلامی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام اسدالله مهر آرا صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، گفت: آنچه باعث می‌شود بتوانیم در برابر فتنه‌های دشمن ایستادگی کنیم، مسلح شدن به سلاح ایمان، بصیرت‌افزایی و پشتیبانی از ولایت‌فقیه است.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند تا اقدامات مسئولان را در حل مشکلات کشور ناچیز و بی‌اثر نشان دهد. همچنین جایگاه ولی‌فقیه را هدف دشمنی با انقلاب اسلامی قرار داده است.

حجت الاسلام مهر آرا با اشاره به این که دشمن در حال تلاش است که بین مردم تفرقه انگیزی کند و با انواع ترفندها وارد میدان شده است، افزود: در طول چهار دهه گذشته، دشمن به انحای مختلف در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده و در این راستا توطئه‌های مختلفی را در دستور کار  قرار داده که خوشبختانه تا به امروز موفق به این کار نشده است.

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین ضمن تبریک ماه مبارک شعبان، بیان داشت: درس ولایت مداری یکی از درس‌های ماه شعبان است و باید در این ماه باورهای دینی و اعتقادی بین مردم تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: استغفار روح آدمی را زلال می‌سازد و قلبش را صیقل می‌دهد و گناهان گذشته را از وجودش پاک می‌گرداند و اگر آدمی بتواند روح خویش را در این ماه با توبه و استغفار، جلا دهد، توان خود را در بهره‌وری از ماه رمضان و دریافت برکات بیشتر افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: انسانی که روح خویش را با توبه و روزه برای قرار گرفتن در پیشگاه باری تعالی آماده ساخته باشد، بیش از دیگران می‌تواند نعمات مادی و معنوی ماه رمضان را به دست آورده و دست پر از ضیافت الهی بازگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha