پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باباشاهی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برخی از دولتمردان خواسته و یا ناخواسته بعضی از نهادهای انقلابی را تخریب و به باد انتقاد می گیرند، این رفتار نه تنها سودی برای نظام ندارد، بلکه باعث ایجاد برخی از شبهات و خوشحالی دشمنان قسم خورده نظام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جشن اعیاد شعبانیه  شب گذشته، به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کردستان و با حضور روحانیون، طلاب، حوزویان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، مردم و...، در حسینیه بزرگ سنندج برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان به عنوان سخنران این مراسم، گوشه هایی از زندگی پربار امام سجاد (ع) اشاره کرد.

وی ادامه داد: در برخی از موارد و مجالس این گونه بیان می شود که امام سجاد (ع) در کربلا بیمار بود و متاسفانه این امر را بهانه ای برای تخریب چهره ائمه اطهار(ع) قرار می دهند، در حالی که بیماری آن حضرت به خواست خداوند بود تا سلسله امامت تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام باباشاهی در ادامه به مسائل روز اشاره و تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان حرف ها و گفته هایی را بیان می کنند که به هیچ وجه به صلاح کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: از سویی دیگر برخی از دولتمردان خواسته و یا ناخواسته بعضی از نهادهای انقلابی را تخریب و به باد انتقاد می گیرند،  این رفتار نه تنها سودی برای نظام ندارد، بلکه باعث ایجاد برخی از شبهات و خوشحالی دشمنان قسم خورده نظام می شود.

در ادامه این مراسم، علی اصغر دریایی از مداحان اهل بیت علیهم السلام به مدیحه سرایی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha