جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو

حوزه/ مسئول حوزه‌ علمیه ماکو با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی، گفت: نقش تربیتی و ارشاد حوزه‌های علمیه و اساتید حوزوی در این زمینه نباید مورد غفلت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام ایوب رنجبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، مهم‏ترين ضرورت فورى و نياز كشور را در شرایط کنونی عمل به سیاست‌های ابلاغی توسط رهبر معظم انقلاب دانست و اظهارداشت: از نظر ذهنی و فکری نیز باید مردم را به این سمت هدایت کرده و در منابر و محافل مختلف این مقوله برای نسل جوان تبیین شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به هر نوع حربه‌ای متوسل می‌شوند، افزود: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتى هنوز آن طور که باید عملیاتی نشده است در حالی که در صورت توجه به منویات ایشان می‌توان کشور را در مقابل آسیب‌های مختلف حفظ کرد.

امام جمعه ماکو، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی را به عنوان شعار سال جاری و در امتداد نام‌های سالیان گذشته دانست و بیان داشت: عمل به شعار سال یکی از مهم‌ترین ملزومات برای عملیاتی کردن سیاست‌های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی به شمار می‌‌رود.

مسئول حوزه‌علمیه ماکو با اشاره به اینکه هر کسی اعم فرهنگیان، روحانیان و جامعه دانشگاهی به سهم خود در این زمینه می‌تواند ایفای نقش کند، اذعان داشت: نقش تربیتی و ارشاد حوزه‌های علمیه و اساتید حوزوی در این زمینه نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی مخاطبان شعار امسال را آحاد مردم همین طور مسئولان عالی رتبه و مدیران میانی هم دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در طول چند سال اخیر به موضوع اقتصاد توجه ویژه‌ای داشته‌اند، به طوری که شعار امسال نیز در امتداد و مکمل عنوان سال‌های گذشته می‌باشد که این موضوع نشان می‌دهد در این زمینه کار زیادی وجود دارد که هنوز بر زمین مانده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha