سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام آیتی

حوزه/ فیلم به وقت شام رشادت مردانی را نشان می دهد که در زمان حاضر برای امنیت مردم جانفدایی می کنند و از خانواده و همه تعلقات دنیا می گذرند و در مقابل انسانهای سفاک و حیوان صفت مردانه می ایستند تا جامعه و وطنشان روی ناآرامی نبیند.

حجت الاسلام آیتی مدیر مرکز تخصصی نماز در گفتگو با خبرگزاری حوزه بیان کرد: فیلم به وقت شام، یک نمایش از اتفاقاتی است که در پشت صحنه آرامش وامنیت کشور در جریان است.

وی افزود: هنرمندان متعهد ما، می توانند غبار فراموشی و غفلت را از ذهن جامعه پاک کنند و اتفاقاتی که برای عموم مردم نمی افتد و مردم عادی آن را تجربه نمی کنند، برای آنها ملموس و محسوس کند.

حجت الاسلام آیتی با اشاره به ناسپاسی عده ای کمی نسبت به زحمات این پاسداران امنیت ادامه داد: تصور تجربه هر کدام از اتفاقات این فیلم برای هر کس کافیست که قدردان تلاشهای مدافعین حرم و همه کسانی که برای امنیت کشورمان تلاش می کنند باشد.

مدیر مرکز تخصصی نمازبیان کرد: فیلم به وقت شام رشادت مردانی را نشان می دهد که در زمان حاضر برای امنیت مردم جانفدایی می کنند و از خانواده و همه تعلقات دنیا می گذرند و در مقابل انسانهای سفاک و حیوان صفت مردانه می ایستند تا جامعه و وطنشان روی ناآرامی نبیند.

وی با اشاره به بعضی که خود را هنرمند می نامند و آثارشان سیاه نمایی از کشور و القای روح نا امیدی است افزود: ضرورت وجود هنرمندانی هم چون آقای حاتمی کیا بیش از گذشته احساس می شود. هنرمندانی که تلاشهایی که در پشت صحنه اداره و حفظ امنیت کشور را اتفاق می افتد را نشان بدهند و احساس توانمندی و امید را به جامعه تزریق کنند.

حجت الاسلام آیتی بیان کرد: پس از اکران فیلم «به وقت شام» برای جمعی از اساتید، مبلغان و کارکنان مرکز تخصصی نماز، این فیلم مورد تحسین و استقبال حاضرین قرار گرفت که جا دارد بنده از طرف مرکز تخصصی نماز از زحمات عوامل سازنده  این فیلم غنی تشکر و قدردانی کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha