جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام  مصطفی صادقی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: تاکید بر ارتقای کیفی محصولات و توجه به تولید، ریشه در آموزه های دینی ما دارد و لذا باید به طور ویژه به آن ها اهتمام داشت.

حجت الاسلام  مصطفی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: یکی از مسایل بسیار مهمی که می تواند به تحقق شعار سال کمک کند، توجه جدی به مساله کیفیت کالای داخل است.

وی افزود: در معارف دینی و به خصوص کلام پیامبراکرم(ص) این مهم توصیه شده که اگر کاری انجام می دهید آن را درست و محکم به پایان برسانید و این محکم کاری باید در مساله ارتقای کیفیت خود را نشان دهد.

این محقق و پژوهشگر حوزوی بیان داشت: از سویی همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند باید برای این که مردم به سمت مصرف کالای ساخت داخل بروند، حس وطن دوستی وتعصب و غیرت ایرانی را برانگیخته کنیم.

وی گفت: طبعاً وقتی با حمایت از کالای ایرانی، چرخ اقتصاد کشور به حرکت درآید و بازار محصولات داخلی رونق بگیرد، باعث ایجاد اشتغال می شود.

حجت الاسلام صادقی همچنین با بیان این نکته که در آموزه های دینی ما بر مساله کار کیفی تاکید بسیاری شده است، خاطرنشان کرد: ما حوزویان نیز ضمن دعوت همه مردم به خرید از کالای ایرانی باید این مطالبه را از تولیدکنندگان و صنعتگران داشته باشیم که همواره به دنبال افزایش کیفیت و ارزشمندی محصولات خود باشند

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha