پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آزمون ورودی طلاب

حوزه/ آزمون کتبی داوطلبان ورود به مدارس علميه استان تهران براي سال تحصيلي ۹۸-۹۷ روز جمعه هفتم اردبهشت ۹۷ ساعت ۸ صبح با حضور علاقه‌مندان علوم ديني در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کبیریان، معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، افزود: به همه داوطلبان عزیز توصیه می‌کنیم یک ساعت قبل از برگزاری مراسم در محل برگزاری آزمون واقع در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) حضور داشته باشند زیرا درب ورود به جلسه آزمون رأس ساعت 8 بسته خواهد شد و بعد از برگزاری مقدمات و برنامه‌هایی که تدارک دیده شده است، آزمون کتبی رأس ساعت 9 شروع شده و تا ساعت 12 ظهر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فقط داوطلبانی که قبلاً در سایت ثبت نام کرده‌اند و دارای کارت ورود به جلسه هستند می توانند در این آزمون شرکت کنند و افرادی که از آزمون جا مانده اند، در صورت ابلاغ دستورالعمل مربوطه احتمالاً از طریق کمیسیون و با شرایط خاص جهت ثبت نام این دسته از افراد اقدام می‌شود.

معاون آموزش حوزه علمیه تهران با بیان اینکه نتایج آزمون کتبی 19 خرداد ماه اعلام خواهد شد، گفت: به همه عزیزانی که در این آزمون شرکت می کنند توصیه می کنم قدر این موقعیت را بدانند زیرا ظاهراً توفیقی بالاتر از این که فردی جزو سربازان حضرت مهدی(عج) قرار بگیرد، نیست و لذا باید قدر حضور خود در حوزه را بدانند و با اخلاص و با قصد قربت به تحصیل علوم دینی همت کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به نقش والدین در رشد و تعالی فرزندان شان، گفت: والدین گرامی شب قبل از آزمون فضایی را در خانه فراهم کنند تا فرزندان شان استراحت کافی داشته باشند و بدون استرس و با نشاط در جلسه آزمون شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در پایان با بیان اینکه داوطلبان در سه مقطع تحصيلي سيکل، ديپلم و عالي به رقابت علمي می‌پردازند، گفت: به والدین عزیز توصیه می کنیم اگر امکان همراهی فرزندان شان را دارند آن ها را تا محل برگزاری آزمون همراهی کنند و در ویژه برنامه‌ای که برای والدین گرامی به منظور آشنایی بیشتر با اهداف متعالی حوزه‌های علمیه تدارک دیده شده است شرکت نمایند.

 شايان ذکر است؛ داوطلبان پس از قبولی در آزمون و کسب امتياز لازم در مصاحبه حضوري و طی مراحل گزينش، به مدارسی که توسط خود داوطلب تعیین اولويت شده، جهت تحصيل معرفي خواهند شد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha