سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سلیمانی / امام جمعه بافق

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با بیان اینکه انقلاب امانت شهدا است گفت: اگر ایثارگری جانبازان نبود کشور محلی برای رقابت قدرت های جهان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی، امام جمعه شهرستان بافق به مناسبت اعیاد شعبانیه به همراه معاون فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران، جانشین فرمانده سپاه ناحیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با حضور در منزل چند تن از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، از این ذخایر انقلاب تجلیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در این دیدارها با بیان این که جانبازان شهیدان زنده هستند گفت: حرکت در مسیر شهادت بزرگترین و بالاترین نوع ایثار و ارزشمندترین کار فرهنگی و دینی در جامعه ما است که جانبازان و شهدای ما انتخاب کردند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد تصریح کرد: این انقلاب امانت شهدا و جانبازان در دستان ماست و وظیفه تک تک ما حفظ و حراست از این امانت است و این مسئله جز با نشر فرهنگ ایثار و شهادت محقق شدنی نخواهد بود.

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: اگر ایثار و ازخود گذشتگی جانبازان و ایثارگران عزیز نبود الآن وضعیت کشور دست کمی از سایر کشورهای منطقه نداشت و محلی برای رقابت قدرت های بزرگ استکباری جهان بود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha