پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ گردهمایی اساتید و روحانیون فعال مسجد مقدس جمکران

حوزه/ مراسم گردهمایی اساتید و روحانیون فعال در مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در آستانه نیمه شعبان عصر امروز گردهمایی اساتید و روحانیون مسجد مقدس جمکران و فعالان بخش مشاوره و پاسخگویی به سوالات این مسجد در تالار عصر آفتاب برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان و تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد، فعالان بخش های مختلف مسجد مقدس جمکران به خصوص بخش مشاوره و پاسخگویی به سوالات حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام شاهینی مسئول واحد مشاوره و پاسخگویی به سوالات و شبهات در سخنانی به جایگاه ارزشمند پاسخگویی به شبهات روز جوانان اشاره کرد و بر لزوم توسعه این بخش تاکید کرد.

همچنین در این مراسم نماینده ولی فقیه در مسجد مقدس جمکران نیز گفت: طلاب باید فن خطابه و تبلیغ را به شکل کامل فرابگیرند؛ یعنی زمانی که منبر می روند باید بتوانند ظرف 5 دقیقه یک منبر پر محتوای جذاب با ذکر آیه و روایت و نکات اخلاقی و... را بیان کنند.

وی تصریح کرد: مطالب روحانیون در منابر نباید به شکلی باشد که حجم وسیعی از اطلاعات به مخاطبان ارایه شود و وقتی مخاطب، مجلس را ترک کند چیزی از آن مطالب به یاد نداشته باشد.

گفتنی است: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده از  متخصصین مشاوره و پاسخ به شبهات و سوالات شرعی در سخنانی گفت: پاسخگویی وسیع به سوالات شرعی در سطح جامعه به برکت نظام اسلامی و انقلاب مبارک اسلامی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: باید قدر این فرصت را بدانیم و به شبهات روز جامعه به شکل کارکردی جواب دهیم؛ نباید وقت مجالس را به بیان مسایلی که وقوع آن در زمان حال بعید است محصور کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha