جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برنامه کاربردی تعاملی «داستان های اسلامی» برای کودکان ارائه شد

حوزه/ ناشر رسانه های اسلامی معراج، نخستین برنامه کاربردی با نام «داستان های اسلامی» را برای کودکان مسلمان ارائه و به بازار عرضه کرده است. این برنامه تعاملی پاسخی برای نگرانی های والدین مسلمان در رابطه با بازی های نامناسب فضای مجازی می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یک موسسه ناشر رسانه های اسلامی برای مسلمانان، یک برنامه کاربردی با نام «داستان های اسلامی» برای کودکان مسلمان طراحی و به بازار ارائه داده است.

به گفته انتشارات معراج، این برنامه تعاملی داستان های اسلامی برای کودکان و نوجوانان برای نخستین بار ارائه شده است و برای کودکان سنین 4-9 سال طراحی شده و بر روی دستگاه های اندروید و اپل قابل استفاده می باشد.

هدف اصلی ایجاد این نرم افزار کاربردی، توجه به نگرانی های والدین مسلمان در رابطه با بازی های غیراخلاقی و نامناسب در فضای مجازی و تولید نرم افزاری بوده که از نظر کیفیت و قابلیت های مختلف با این نرم افزارها رقابت داشته باشد.

ادیبه عطاوا تولید کننده نرم افزار داستان های اسلامی معراج در این باره گفت: ما یک کتابخانه تعاملی چندبعدی طراحی کرده ایم که کودکان مسلمان بتوانند در یک فضای بدون تبلیغ، امن و با کیفیت و مفرح، در حین یادگیری از دین و اعتقادات شان لذت ببرند.

وی افزود: یک نیاز رو به رشد برای تفریحات مفرح و باکیفیت در میان کودکان مسلمان به چشم می خورد. در عین حال والدین مسلمان که تاثیرات منفی، اعتیاد آور و سکولار بازی های اینترنتی را تجربه کرده اند و دوست ندارند به کودکان شان اجازه استفاده از این ابزار را بدهند. ما خودمان فرزند داریم و این چالش ها را درک می کنیم.

در این نرم افزار کتاب های مهیج، داستان های قرآنی، صحبت به زبان عربی، آشنایی با الفبای عربی، بازی های آموزشی و فعالیت هایی برای تشویق کودکان به یادگیری اسامی خداوند، وضو گرفتن و روزه گرفتن دیده می شود.

طراحی این نرم افزار یک سال به طول انجامیده و اکنون به بازار عرضه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha