جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید حسین مومنی

یکی از برنامه های اصلی ما در سال تحصیلی ثبت کتب کتابخانه ها بود که تقریباً با موفقیت خوبی روبرو بودیم و با برنامه ریزی مناسبی که از طرف امور کتابخانه ای صورت گرفت و با آموزش بیش از۱۰۰طلبه در۴۳کتابخانه ، بیش از۲۰۰هزار کتاب به ثبت رسید

حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، در تشریح آخرین وضعیت کتابخانه های استان اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در سال گذشته تحصیلی، تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری کتابخانه حوزه های علمیه بود که بر اساس این تصمیم فعالیت های زیادی انجام شد.
وی در مورد کیفیت تجهیز کتابخانه حوزه های علمیه بیان داشت: تمامی خریدها با توجه به گزارش بازرسی نمایندگان معاونت به مدارس و نیازمندی های مدارس بوده و سعی شده است قبل از خرید با بهترین شرکت های چوبی استان رایزنی های لازم صورت پذیرد تا اقلام کتابخانه ای با بهترین کیفیت و ماندگاری خریدارای گردد.
معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه های علمیه استان درمورد میزان تجهیز کتابخانه ها ابراز کرد: در سال تحصیلی جاری با وجود مشکلات اقتصادی موجود،تا حد امکان مقداری از نیازمندی های مدارس استان را مرتفع ساختیم. در همین راستا140صندلی چوبی مطالعه ،8میز مطالعه چهارنفره،55میز مطالعه دو نفره،57قفسه کتاب یک طرفه،29صندلی چرخدار رایانه،22میزرایانه ،یک سازه مخصوص روزنامه و نشریات و حدود3هزار فرازه کتاب خریداری و به مدارس استان تحویل داده شد.
استاد حوزه علمیه اصفهان در پایان افزود: یکی از برنامه های اصلی ما در سال تحصیلی ثبت کتب کتابخانه ها بود که تقریباً با موفقیت خوبی روبرو بودیم و با برنامه ریزی مناسبی که از طرف امور کتابخانه ای صورت گرفت و با آموزش بیش از100طلبه در43کتابخانه ، بیش از200000کتاب به ثبت رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha