شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/متأسفانه گزارش های خوبی از برخورد مسئولین بامردم در ادارات به گوش نمی رسد و باید با تلاش این مشکل را برطرف کرد.

 به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدرا رئیس و اعضای شورای شهرقم گفتند:  توجه به نامه 53حضرت علی (ع) به مالک اشتر یکی از درس های مدیریتی مهم برای مسئولین  است. این نامه حضرت منشور مدیتی است.

این مرجع تقلید افزودند: در این منشور به مسائل چون توجه بودجه عمرانی، جهاد با دشمن، تربیت جامعه سالم و صالح و آبادانی شهر و روستاها در مسائل اشتغال و اقتصاد تأکید فراوانی شده است.

معظم له با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم مسئولین، با مردم بودن، همراهی ومحبت به مردم و برخورد درست و صحیح با آنان است، اظهار داشتند: متأسفانه گزارش های خوبی از برخورد مسئولین بامردم در ادارات به گوش نمی رسد و باید با تلاش این مشکل را برطرف کرد.

 ایشان افزودند: مسئولی در نظام مقدس جمهوری موفق است که اهل عدالت باشد. همه مردم به مساوی حق دارند. نباید حق مردم به وسیله مسئولین نادیده گرفته شود. این تأکید دین در برخورداری از حقوق مساوی است. بنابراین رعایت همه حقوق مردم، عدالت هم محقق می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: حضرت در سفارش به مالک در همان نامه مردم را رکن جامعه معرفی می کند و برای مردم ارزش قائل است؛ این دین است و مسئولین نظام و انقلاب هم باید این گونه نگاه را نسبت به مردم داشته باشند، نه اینکه با برخوردهای ناصحیح مردم را برنجانیم.                      

 معظم له بیان داشتند: مسئولی درنظام موفق است که خاضع و متواضع نسبت به مردم باشد و در خدمت رسانی همه تلاش خود را بکار گیرد و خدمت صادقانه از شریف ترین عبادت است.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha