جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ در مراسمی با حضور مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان واعضای شورای بسیج شبکه استانی مرکز قزوین ،حجت الاسلام مهدی احمدی به عنوان رابط این نهاد در سازمان بسیج صدا وسیمای مرکزقزوین منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام مهدی احمدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وولادت حضرت علی اکبر(ع) به نقش مهم بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: امروز بسیج تهدید ها را شناسایی میکند، لذا رسانه میتواند در کنار بسیج٬ تهدید ها را تبدیل به فرصت نموده و جهت تنویر افکار عمومی و اقعیات را بیان نماید.

وی افزود:  کسی که مسئولیت رسانه را دارد رسالتش بسیار خطیر ست چون دو مسئولیت قانونی و وجدانی دارد در مسئولیت قانونی ٬ چهار چوبی دارد که بر اساس ان وظایفش را انجام میدهد اما در مسئولیت وجدانی ٬ از هیچ تلاشی برای بیان واقعیات نسبت به بالا بردن بینش جامعه وبصیرت مردم کوتاهی نمیکند.

حجت الاسلام  احمدی افزود:  امروز سپاه و بسیج شجره طیبه ای است که می خواهد در همه عرصه ها عملکردش بیان شود لذا رسانه بازوی توانمندی است که میتواند در این راه به او کمک کند از همه دوستان میخواهیم که با ما همکاری نمایند.

این استاد حوزه اظهار کرد: بسیج امروز با تمسک به قرآن کریم، گوشه ای از معجزات قرآن را برای ما روشن کرده و امروز بسیج با تمسک به قرآن به یک رشته گسست ناپذیر چنگ زده که هرگز پاره نخواهد شد، چرا که خداوند متعال یاور و نصرت دهنده بسیج و بسیجیان است.

حجت الاسلام احمدی بیان داشت:  امروز فرهنگ بسیج به اذن الهی توسعه پیدا کرده چرا که امروز الحمدلله فرهنگ و تفکر بسیجی در حال گسترش به اقصی نقاط جهان است.

استاد حوزه ودانشگاه با اشاره به اینکه امروز دشمنان از اقتدار بسیج که یک معجزه قرآن است ترسیده اند، عنوان کرد: دشمنان و استکبار، جنگ هایی را در کشورهای مختلف به راه انداختند و ملت های بی گناه را به خاک و خون می کشاند و این ها همه نشان از ترس آنها از بسیج می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha