جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد امیر آبادی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط فعلی باید مهم ترین دغدغه و برنامه دولت تلاش برای اشتغالزایی جوانان باشد.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امروزه یکی از اصلی ترین چالش های کشور ناظر به مساله بیکاری است و ایجاد حتی یک شغل نیز در برخی قسمت ها از این منظر فی نفسه ارزشمند است و باید این رویکرد با قوت ادامه داشته باشد.

وی با بیان این که اگر دغدغه اشتغال جوانان را حل کنیم ، زمینه لازم برای ازدواج آن ها فراهم می شود، گفت: در حال حاضر بسیاری از مردم و جوانان برای بحث شغل و کاریابی به ما نمایندگان مراجعه می کنند و حجم این مراجعات بسیار زیاد است و ما باید به مطالبات و انتظارات مردم پاسخ گو باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: ما باید به مدیران و مسئولان، جرات و جسارت لازم را بدهیم که در راستای ایجاد اشتغال گام های استوارتری برداشته و برای جوانان ایجاد شغل کنند و گرنه آمار بیکاری روز به روز بدتر می شود.

وی با تاکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور بیان داشت: مساله بسیار مهم دیگر این است که فرهنگ کارآفرینی را در جامعه گسترش دهیم و از سویی بدانیم که پشت میزنشینی دیگر برای همه جوانان امکان پذیر نیست؛ لذا اگر به آن ها آموزش مهارت داده شود، بهتر می توانند در همین وضعیت فعلی بازار کار، شغلی برای خود دست و پا کنند.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha