جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ گردهمایی مبلغان و روحانیت مازندران با سخنرانی آیت العظمی الله نوری همدانی در ساری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع طلاب و روحانیت ساری از برگزاری گردهمایی علما و روحانیان استان ۲۲ اردیبهشت در ساری خبر داد.

وی با اشاره به این که این گردهمایی در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: همچنین در  گردهمایی بزرگ روحانیان آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و همچنین استاندار نیز حضور دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: اين گردهمايي به منظور هم افزايي تبليغي و در راستاي طرح موضوعات اعتقادي، فرهنگي، ‌اجتماعي و از جمله تبیین شعار سال در منابر و در حلقه هاي معرفتي ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که روحانیت باید از همه ظرفیت های تبلیغی خود در جهت تحقق مطالبات رهبری بهره گیردف افزود: نياز امروز کشور تقويت اقتصاد دروزن زا، توليد ملي و حمايت جدي از کالاي ايراني از سوی آحاد مردم است که ماه زمضان و منابر فرصت مناسبي براي طرح اين موضوع است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که روحانیت آگاه و با بصیرت همواره مسیر صحیح زندگی را به جامعه نشان داده است، افزود: در طول تاریخ نیز علما و بزرگان دینی همواره پرچم داران حرکت های بزرگ دینی و انقلابی بودند و مردم نیز همگام با علما در عرصه ها حضور داشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت از دیرباز تلاش های بسیاری را در راستای توسعه و تقویت مبانی دینی و ترویج شریعت محمدی در جامعه انجام داده است، تصریح کرد: امروز نیز روحانیت با نقش پررنگ تری در عرصه دفاع از دین در جامعه حضور دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که روحانیت همواره دغدغه دین داشته است و در این مسیر همواره از خودگذشتگی کرده است، بیان داشت: روحانیت پاسدار حقیقی و بی ادعای دین در جامعه است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که هیچ کس در جامعه دغدغه مند تر از روحانیت برای دین و ارزش های اسلامی وجود نارد، خاطرنشان کرد: روحانیت آگاه و با بصیرت برای حفظ و حراست از دین جان خود را نیز در طلب اخلاص قرار داده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نمی توان به هیچ عنوان نقش اثرگذار روحانیت در دفاع از دین و انقلاب را نادیده گرفت، تصریح کرد: دشمنان همواره تلاش می کنند تا از نقش تأثیرگذار روحانیت در بخش های مختلف جامعه جلوگیری کنند.

وی با اشاره به این که روحانیت همواره دلباخته مبانی و آموزه های شریعت بوده است، بیان داشت: ترویج فرهنگ دینداری در جامعه، دفاع از کیان دین، اسلام و مذهب شیعه همواره مهم ترین دغدغه علما و روحانیان در تاریخ اسلام و انقلاب بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha