چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نخستین «لیگ مسابقات فوتبال رمضان» در شهر انگلیسی برگزار می شود

حوزه/ امسال برای نخستین بار یک خیریه محلی در شرق استافوردشایر در انگلستان، با هدف توسعه ارتباطات میان مردم و ایجاد فضای مفرحی در ماه مبارک رمضان، یک «لیگ مسابقات فوتبال رمضان» برگزار می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک سازمان خیریه محلی در شرق استافوردشایر واقع در انگلستان، نخستین «لیگ مسابقات فوتبال رمضان» را به هدف توسعه ارتباطات میان اعضای جامعه و ایجاد فضای مفرحی برای آن ها در هنگام روزه داری مسلمانان آغاز کرد.

جان ویدوسون مدیر سلامتی و ادغام جمعیتی در انجمن اعتماد برتون آلبیون در این باره به خبرنگاران گفت: این می تواند یک فرصت مهم برای نزدیک سازی مردم به هم دیگر باشد. این نخستین لیگ مسابقات فوتبال رمضان است که ما برگزار می کنیم و بسیار برای آغاز آن هیجان زده هستیم. این پروژه نمونه عالی از تلاش هایی است که می توانند در راستای ایجاد روابط اجتماعی میان مردم به کار گرفته شوند.

وی در ادامه افزود: 8 تیم در نخستین دوره این مسابقات انتخاب می شوند. هر  مسابقه 30 دقیقه خواهد بود و فاصله زمانی میان دو نیمه نیز وجود ندارد.

براساس برنامه ریزی های انجام شده، مسابقات قرار است در روزهای سه شنه و یکشنبه در عصر رمضان (7-7) در تاریخ 15 می تا 12 ژوئن در مرکز فوتبال انجمن انجلسی برگزار شوند.

اعضای خیریه یشنهاد کرده اند مشارکت مسلمانان روزه دار در یک فضای رقابتی و سوزاندن کالری، به ویژه اندکی پیش از افطار می تواند مفید و سالم تلقی شود. مسابقات به  صورت کوتاه برگزار می شوند و از آن جهت که مسلمانان روزه خواهند بود فاصله زمانی دو نیمه حذف شده است.

شرکت در این مسابقات برای همگان از سنین 18 سالگی و بالاتر آزاد خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha