پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آشنایی دانش آموزان دختر تهرانی با فضای حوزه خواهران

حوزه/ جمعی از دانش آموزان دختر تهرانی با حضور در حوزه علمیه خواهران حضرت حجت(عج) تهران در یک فضای صمیمی با طلاب این حوزه به گفتگو نشستند و اهداف و کارکرد حوزه در جامعه برای دانش آموزان تبیین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، به همت مبلغات حوزه علمیه استان تهران و با همکاری حوزه علمیه حجت(عج) خواهران، جمعی از دانش آموزان مدرسه دخترانه حبیبی کلهرودی (به مدیریت خانم زهرا غفارپور) و مدرسه دخترانه منیره عاصمی (به مدیریت خانم بتول صداقت) امروز با حضور در این مدرسه، ضمن آگاهی در مورد برنامه‌های آموزشی حوزه‌ علمیه، از قسمت‌های مختلف این حوزه از جمله کتابخانه، مدرس‌ها و حجرات طلاب بازدید کردند و توضیحات لازم، در هر قسمت به آنان ارائه شد.

بر پایه این گزارش؛ خانم مهری متینی یکتا مدیر حوزه علمیه حجت(عج) خواهران و دیگر طلاب این حوزه با استقبال از حضور دانش آموزان در این اردو، در گفتگوی چهره به چهره و صمیمی با دانش آموزان اهداف و کارکرد حوزه در جامعه را برای آنان تبیین کردند.

 

 

گفتنی است؛ در ادامه دانش آموزان ضمن دیدار با خانم فاطمه ابتکار ثاقب موسس حوزه علمیه حجت(عج) خواهران، از توصیه های اخلاقی و علمی ایشان بهره شدند. سپس دانش آموزان حاضر به اجرای سرود با موضوع مهدویت پرداختند و در پایان از طرف موسس و مدیریت حوزه هدایایی به دانش آموزان ارائه و از حضور آنان در این اردو تجلیل شد.

لازم به یادآوری است؛ اردوی آشنایی با حوزه ویژه دانش آموزان مدارس دخترانه منطقه 9 و 10 تهران به همت مبلغات استان تهران خانم مهدیس غلامی و فرحناز حسین زاده و با همکاری معاونت پرورشی این مدارس خانم زهره اذان‌گو و خانم فیروزه واقفی برگزار شد. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha