چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کاملی فر

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، پاسداری از آرمان های انقلاب و صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی را رسالت خطیر و مشترک سپاه و روحانیت دانست و شهید مطهری را الگوی کم نظیر روحانیت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای  «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌ شرقی، شب گذشته در جمع روحانیان فعال در عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه نواحی استان، گفت: آگاهی از مسائل روز داخلی و بین ‌المللی، شبهه‌شناسی و ترویج اندیشه ‌های ناب اسلامی و شیعی از دیگر رسالت‌ های خطیر روحانیت به ویژه فعالان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح است، اندیشه های شهید مطهری به عنوان متفکر و معلم بزرگ انقلاب اسلامی، الگویی کم نظیر در زمینه های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه آثار شهید مطهری سرشار از بینش عمیق، بصیرت و آگاهی از جریان های التقاطی و انحرافی است، خاطرنشان کرد: همین ویژگی موجب شده تا آثار آن شهید متفکر و مجاهد هرگز غبار کهنگی نگیرد، چرا که شهید مطهری هیچ قصدی جز ترویج دین، حق و مبارزه با باطل را نداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه در راه دفاع از اسلام و مکتب تشیع خستگی معنایی ندارد، تصریح کرد: استقلال فرهنگی و اجتماعی و نیز اجرای عدالت در جامعه اسلامی در اندیشه های مطهری به عنوان عوامل بقای نظام اسلامی عنوان شده است.

حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی کامل سپاه جهت مقابله با هرگونه تهدید و توطئه فرهنگی، عقیدتی و سیاسی دشمنان نظام خبر داد و ادامه داد: پاسداری از آرمان های انقلاب و صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی رسالت خطیر و مشترک سپاه و روحانیت است.

وی تاکید کرد: سپاه و نهاد روحانیت آماده دفاع اصولی البته غیرمحافظه کارانه در برابر فتنه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دشمنان هستند و با وجود توطئه رسانه‌ های وابسته به غرب برای تخریب سپاه و روحانیت، هیچگاه دچار انفعال نخواهیم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان اظهار داشت: نقش روحانیت در ارتقای سطح بینش دینی و سیاسی نیروهای فعال بسیار مؤثر و محوری است.

وی در پایان موفقیت های امروز سپاه و بسیج در عرصه های مختلف را مرهون رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و حمایت روحانیت، اقشار مختلف ملت و اعتماد مردمی دانست و خاطرنشان کرد: مسئولیت امروز روحانیت ترویج روحیه انقلابی گری و تأکید بر اسلامیت در کنار جمهوریت نظام است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha