جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

حوزه / آیت الله ایمانی در دوران پیش از انقلاب مبارزی خستگی ناپذیر و یاوری توانمند برای نهضت اسلامی بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همراه با ولایت، محوری برای وفاداران انقلاب اسلامی نظام بودند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی درگذشت آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی، پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انا لله و انا الیه راجعون)

ارتحال عالم مجاهد آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی(ره) نماینده محترم ولی‌فقیه در استان‌ فارس و امام جمعه شیراز و عضو مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این روحانی عالیقدر موسس مدارس علمیه ارزشمندی در استان فارس بوده و همچنین در عرصه فرهنگ در دانشگاه‌های شیراز نقش برجسته‌ای در ترویج معارف اسلامی و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) داشتند.

ایشان در دوران پیش از انقلاب مبارزی خستگی ناپذیر و یاوری توانمند برای نهضت اسلامی بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همراه با ولایت، محوری برای وفاداران انقلاب اسلامی نظام بودند.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم رحلت آن روحانی مبارز را به محضر حضرت بقية‌الله الاعظم(عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبري«مدظله العالي»، مراجع عظام تقليد «دامت بركاتهم»، حوزه‌هاي علميه و مردم وفادار و شریف استان فارس و همچنین بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده، براي آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha