جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سران قوای سه گانه

حوزه/ سران قوای سه‌گانه در پیامی جداگانه، درگذشت عالم ربانی آیت‌الله اسدالله ایمانی، امام جمعه سابق شیراز و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت آیت‌الله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس، امام جمعه شیراز و نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به مناسبت ارتحال آیت‌الله اسدالله ایمانی به این شرح است:

خبر درگذشت آیت‌الله حاج شیخ اسدالله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس، امام جمعه شیراز، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و یار صدیق امام و رهبری موجب تأثر اینجانب گردید.

فقدان این عالم جلیل‌القدر را که پس از سال‌ها مجاهدت در راه گسترش معارف اسلامی و علوم دینی به دیار باقی شتافت به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، مردم مؤمن و انقلابی استان فارس و خانواده و بازماندگان محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، رحمت و مغفرت الهی را برای آن فقید سعید مسئلت دارم.

پیام تسلیت رئیس‌جمهوری در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت رحلت امام جمعه شیراز، از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه و هم‌جواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر، مسألت کرد.

پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری به مناسبت ارتحال آیت‌الله اسدالله ایمانی به این شرح است:

رحلت عالم وارسته، حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ اسدالله ایمانی، امام جمعه محترم شیراز، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این روحانی پرتلاش که عمر خود را وقف روشنگری معارف اسلامی، ترویج آموزه‌های اخلاقی و تربیت شاگردان فراوان کرد، در عرصه مبارزات انقلابی و فعالیت‌های اجتماعی نیز نقشی ارزشمند داشت. احیاء و تأسیس مراکز مختلف علمی و فرهنگی از جمله فعالیت‌های ماندگار آن مرحوم است که به‌ویژه مردم شریف استان فارس، قدردان این خدمات ارزشمند خواهند بود.

اینجانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری، علما و حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقه‌مندان به‌ویژه بیت محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه و هم‌جواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر، مسألت دارم.

پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس را تسلیت گفت

مشروح پیام رئیس مجلس شورای اسلامی را در زیر می‌خوانید:

رحلت روحانی جلیل‌القدر آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز و نماینده مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر گردید. ایشان عالمی ساده‌زیست، نیک‌اندیش و از مبارزان صف اول انقلاب و پشتیبان نظام بودند که در سنگرهای متعدد سیاسی، علمی و فرهنگی خدمات فراوانی به کشور عرضه داشتند.

این عالم ربانی علاوه بر توجه ویژه به نشر و ترویج معارف اسلامی، تألیفات و آثار متعددی در زمینه علوم دینی از خود برجای گذاشتند. اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان این روحانی بزرگوار به مقام معظم رهبری، روحانیت و حوزه‌های محترم علمیه، مردم شریف استان فارس و بیت مکرم ایشان برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha