سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بحرین

حوزه/ اهالی دو منطقه ابوصیبع و شاخوره بحرین تاکید کردند: ما تا مشاهده صبح آزادی و پیروزی به انقلاب خود ادامه می دهیم و لقب (مرکز ایستادگی و پایداری) برای شهر ما همچون یک سند عزت و افتخار است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اهالی دو منطقه ابوصیبع و شاخوره بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کردند شهر ما در ماه گذشته به مرکز ایستادگی و مقاومت مشهور شد و ما به این افتخار می کنیم.

اهالی این دو منطقه تاکید کردند: ما تا مشاهده صبح آزادی و پیروزی به انقلاب خود ادامه می دهیم و این لقب (مرکز ایستادگی و پایداری) برای ما همچون یک سند عزت و افتخار است، زیرا با وجود تمام حملات رژیم و بازداشت ها ظلم و ستم آل خلیفه علیه مردم، بازهم دست از قیام برنداشتیم و مردم منطقه ما همچنان در میدان ایستاده و پایداری می کنند و با صدای بلند، خواستار حقوق مشروع و قانونی خود هستند.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه پیش از این اعلام کرده بود که مردم دو منطقه ابوصیبع و شاخوره در ماه گذشته لقب مرکز پایداری را به خود اختصاص دادند و از آغاز انقلاب تا کنون حضور چشمگیری در میدان داشته اند و انقلابیون این دو منطقه همواره با شجاعت در میدان حاضر بوده اند و شهدای زیادی را در راه انقلاب تقدیم کرده اند و شمار زیادی از فرزندان آنها نیز به خاطر فعالیت های انقلابی، در زندان های آل خلیفه محبوس هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha