چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رئیس عقیدنی سیاسی مرزبانی ناجا

حوزه/ پیوند زدن بین معنویات و آموزه های دینی و ماموریت های امروز جمهوری اسلامی یک ضمانت اجرایی خوب می باشد که لازم است مبلغین از این نکته مهم غافل نشوند و به مخاطبین خود بگویند، اکنون ما در نظام اسلامی ادامه دهنده راه امام حسین(ع) و سایر ائمه اطهار (ع)هستیم و باید در این مسیر گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام محمدباقر روحانی فر، رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا در همایش مبلغین اعزامی به ناجا در ماه مبارک رمضان که در مسجد رضوی برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبلیغ و ارشاد نسل جوان مخصوصا سربازان وظیفه گفت: محلی که شما روحانیون مبلغ به آنجا برای تبلیغ اعزام می شوید جوانان زیادی وجود دارد که مشغول گذراندن خدمت سربازی هستند و این فرصت گرانبهایی است که باید از آن نهایت استفاده را کرد.

وی با اشاره به سختی های کار مرزبانی گفت: مرزبانی محل عبادت رزمندگان و مرزداران است و این افتخار بزرگی است که این قشر زحمتکش و جان برکف مشمول دعاهای امام سجاد(ع) قرار گرفته اند.

رئیس عقیدنی سیاسی مرزبانی ناجا خاطر نشان ساخت: پیوند زدن بین معنویات و آموزه های دینی و ماموریت های امروز جمهوری اسلامی یک ضمانت اجرایی خوب می باشد که لازم است مبلغین از این نکته مهم غافل نشوند و به مخاطبین خود بگویند که اکنون ما در نظام اسلامی ادامه دهنده راه امام حسین(ع) و سایر ائمه اطهار هستیم و باید در این مسیر گام برداریم.

وی در مورد وظایف نیروی انتظامی گفت: کارکنان ناجا باید از بصیرت بالا و قدرت تحلیل برخوردار باشند تا بتوانند در شرایط لازم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و مبلغین و روحانیون در ایجاد این بصیرت و قدرت تحلیل نقش مهم و بی بدیلی دارند.
رئیس عقیدنی سیاسی مرزبانی ناجا  همچنین وحدت مردم ایران را یکی از مولفه های مهم نظام عنوان کرد و گفت: دشمنان به شکل های مختلف قومیتی و مذهبی درصدد هستند که اختلاف افکنی کنند و باید در این ایام تبلیغی خطر ایجاد اختلاف و دو دستگی را برای مردم و پرسنل ناجا متذکر شد.
حجت الاسلام روحانی فر با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب برای از بین بردن دین و معنویت از جامعه اسلامی تاکید کرد: طبق فرمایشات مکرر فرمانده معظم کل قوا، دشمنان امروز درصدد تغییر باورها و اعتقادات دینی مردم می باشد و در این راه خبیث از همه ظرفیت ها و امکانات روز و فضای مجازی استفاده می کند که این اقدامات خصمانه آنها وظیفه ما را سنگین تر از قبل کرده است.

وی با بیان الزامات کار تبلیغی در مراکز نظامی گفت: مبلیغن اعزامی به ناجا سعی کنند از این ایام تبلیغی استفاده لازم را ببرند و نسل نو و جوانی که از خانواده جدا شده و مدتی برای انجام خدمت سربازی اعزام شده است را با معارف دینی و معنوی آشنا کنند، به آنها اهمیت انجام دستورات فرمانده را گوشزد کنند، اهمیت مرزبانی و خدمت برای برقراری امنیت را برایشان تبیین کنند.

حجت الاسلام روحانی فر گفت: امروزه امنیتی که در کشور ما وجود دارد به راحتی به دست نیامده است، بلکه مردان زیادی در مرزهای این کشور پهناور مشغول خدمت و جانفشانی هستند تا ملت ایران در امنیت و آسایش زندگی کنند و باید اهمیت این امنیت و نعمت بزرگ الهی به نسل نو تذکر داده شود.

 

۳۱۳/۳۲

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha