پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امداد و نجات

حوزه/ مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها از حضور کودکان مهد جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در مانور امداد و نجات هلال احمر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، ملیحه عرب خزائلی عنوان کرد: مانور امداد و نجات هلال احمر به مناسبت هفته هلال احمر و با همکاری مهدکودک‌های تحت پوشش کانون غنچه‌های هلال احمر در سایت امدادی هلال احمر قم برگزار شد.

مدیر کل امور طلاب و خانواده اظهار داشت: 90 نفر از اعضای کانون غنچه‌های هلال احمر، برگزارکننده این مانور بودند که از این تعداد شرکت‌کننده، 40 نفر از کودکان مهدکودک شکوفه‌های بهار حضور داشتند.

عرب خزائلی افزود: نونهالان شکوفه‌های بهار در بخش‌های حفاظت فیزیکی محیط، جستجو و نجات، امداد جاده‌ای، امداد و نجات و اطفای حریق همکاری و فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه این مانور مورد بازدید مسئولان استانی از جمله استاندارقم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم و مدیرکل بهزیستی استان قم قرار گرفت، گفت: در این مانور، کودکان به اجرای مراحل امداد و نجات پرداختند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده تصریح کرد: هدف از شرکت کودکان مهد در چنین برنامه‌هایی، ایجاد فضایی برای آشنایی کودکان، مدیران و مربیان مهدکودک با جمعیت هلال احمر، آشنایی کودکان عضو جمعیت هلال با سایت امدادی، تربیت امدادگرانی آینده‌ساز، نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی و تأمین سلامت انسان‌ها است.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha