پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رضایی

حوزه/ حجت الاسلام رضایی گفت: بیش از ۷۹۰ مقاله از ۳۰ میلیت جهان به دبیرخانه همایش علمی «قرآن کریم، جامعیت و جهانی بودن» ارسال شده که۳۲۳ مقاله پذیرفته شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،  حجت الاسلام ابراهیم رضایی در همایش علمی «قرآن کریم، جامعیت و جهانی بودن» که به همت جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی اصفهان  در سالن اهل بیت(ع) برگزار شد، اظهار کرد: این همایش بر سه محور اساسی، مفاهیم و مبانی جامعیت قرآن، ابعاد و لوزام جامعیت قرآن و چالش ها و شبهات جامعیت قرآن برگزار شده است.

وی با بیان اینکه براساس فراخوانی مقاله ای که سال گذشته منتشر شد، بیش از 790 مقاله از 30 ملیت جهان به صورت کامل به دبیرخانه این همایش اراسل شد، افزود: از این میان، بالغ بر 323 مقاله از طلاب جامعه المصطفی العالمیه و اعضای هیئت علمی پذیرفته شد.

دبیر همایش علمی «قرآن کریم، جامعیت و جهانی بودن» ابراز کرد: از323 مقاله پذیرفته شده، 168 مقاله به صورت ارائه پوستری، 130 مقاله به صورت ارائه مجازی در قالب انتشار الکترونیکی لوح سی دی و 25 مقاله برتر به صورت ارائه سخنرانی از سراسر جهان در این همایش ارائه می شود.

وی افزود: رتبه های اول تا سوم  امروزحائز جایزه نقدی و 25 نفر برتر نیز با لوح و تندیس مورد تقدیر هیئت داوران قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام رضایی اذعان کرد: در این همایش طلاب علاقه مند به ارائه مقاله در حوزه قرآن کریم، از 24 استان کشور و 30 ملیت جهان ،23 مرکز علمی و حوزوی  مقاله ارائه کرده اند.

وی گفت: تاکنون موفق به برگزاری 26 پیش نشست علمی  و یک پیش همایش  شده ایم، همچنین مجموعه مقالات برگزیده در نشریات علمی و پژوهی و علمی ترویجی  به چاپ خواهند رسید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha