جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله محمد علی فروغی، امام‌جمعه موقت اردبیل

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین فروغی با اشاره به اینکه دشمنان کمر همت را برای نابودی دین مبین اسلام بسته اند، گفت: جوانان فریب صحنه‌سازی‌های دشمن در فضای مجازی را نخورند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی فروغی، امام‌جمعه موقت اردبیل شب گذشته در مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان که در مسجد ملا اسماعیل یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه هوشیاری جامعه به‌ویژه جوانان در تشخیص راه صحیح، در عرصه‌های متعدد زندگی بسیار ضروری و حساس است افزود: همواره در تاریخ کسانی به سعادت رسیده‌اند که توانستند در شرایط حساس راه درست را تشخیص داده و مسیر حق و پیش بروند.

وی در ادامه با اشاره به افراد برجسته در تاریخ صدر اسلام گفت: در تاریخ اسلام نام اویس قرنی در زمره کسانی است که باوجود دوری از پیامبر توانسته حق و حقیقت راحت اسلام را درک و در آن گام نهد.

حجت الاسلام والمسلمین فروغی در ادامه با تأکید بر اهمیت ثبات قدم درراه مناسب و تصریح کرد: اویس زمانی که راه را شناخت و وجود مقدس پیامبر اسلام(ص) را درک کرد، همواره درراه خود ثابت‌قدم بوده و در هیچ عرصه و بحرانی پایش نلغزیده است.

امام‌جمعه موقت اردبیل ادامه داد: امروز نیز جهان اسلام و انقلاب اسلامی، در عرصه‌ای حساس قرار دارد و دشمنان کمر به از میان برداشتن این دین ناب و تمام متعلقات آن بسته‌اند، در عصر کنونی، تشخیص راه صحیح و درست بسیار ضروری است.

وی بیان کرد: مردم جامعه به‌ویژه جوانان، باید توجه داشته باشند تا فریب صحنه‌سازی‌های دشمن در عرصه‌های متعدد به‌ویژه فضای مجازی را نخورند، چون دشمن همواره در تلاش است تا با دروغ ‌پردازی، تهمت زنی و اشاعه فضای ابهام‌آمیز، راه تشخیص درست را بر افراد جامعه ما به‌ویژه جوانان، سد کنند.

امام‌جمعه موقت اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: لذا می‌طلبد تا با چشم‌باز و نگاه وسیع، پا درراه مستقیم گذاشته و همواره در راه اسلام و سربلندی هر چه بیشتر انقلاب اسلامی حرکت کرده، ثابت‌قدم بمانند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha