جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ نمایشگاه نقاشی خلاقانه کودکان

حوزه/ به همت آموزشگاه رویش هنر و نگارخانه شهید آوینی، دومین نمایشگاه خلاقانه کودکان هنرمند قمی به مدت سه روز در این نگارخانه برپا شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه و مدیر آموزشگاه رویش هنر در گفت وگو با خبرنگار خبرگرازی «حوزه»، اظهارداشت: این نمایشگاه دومین نمایشگاه خلاقیت کودکانه است که برای دو گروه برپا شده، گروه اول شامل 120 اثر از هنر آموزان آموزشگاه می باشد که در این دوره بچه ها تکنیک های جدیدی همچون اکولین و اکرولیک را تجربه کردن و آثار خلق شده امروز به نمایش گذاشته شده است.

سیده فائزه فقیه موسوی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه افزود: نوع نگاه متفاوت کودک به هنر که زمینه ی شکوفایی اش را فراهم می آورد، دیده شدن توانایی کودک در هنر اولین گامِ، دادن اعتماد به نفس به آنان است، چرا که  کامل ترین وگویا ترین هنر کودکانه،  نقاشی ها هستند .

مسئول برگزاری دومین نمایشگاه خلاقانه کودکان در قم، ادامه داد: نقاشی احساسات کودک را کنترل کرده و ابزاری می شود برای تقویت شخصیت او، و حتی کمک می کند به سامان بخشیدن احساسات سرکوب شده اش، لذا باعث می شود به راحتی کودک از ترس ها و مشکلاتش فاصله بگیرد و بیشتر بر روی خواسته ها و رویا هایش تمرکز کرده و متوجه توانایی های خود شود.

خانم موسوی در بخش دیگری از توضیحات خود به موضوع پر مخاطب این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در راستای رشد و تعالی هنرمندان کودک و نوجوان و خلاق در زمینه ی هنر، و دور هم جمع کردن خانواده های هنر دوست و بچه های هنرمند فراخوانی داده شد در زمینه نقاشی خلاقانه که از بین ۱۴۰ اثر ارسال شده و انجام داوری، ما میزبان ۲۵ تابلو نقاشی خلاق در این دوره از نمایشگاه شده ایم و این نقطه ی بسیار مثبت نمایشگاه بود که باعث بزرگ شدن خانواده هنریمان شد.

وی در پایان ضمن دعوت از خانواده های قمی برای بازدید از این نماشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه  از ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه به مدت ۳ در نگارخانه شهید آوینی واقع در خیابان جمهوری دایر می باشد،‌ صبح ها از ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهر ها از ۱۷ الی ۲۰ میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha