شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست مدیران رسانه رسمی حوزه با  مدیر و معاونان حوزه علمیه تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته با بیان اینکه حفظ دین در گرو حفظ دستاوردها، خدمات و میراث علمی حوزه های علمیه است، تصریح کرد: دشمنان اسلام در تخریب علمای دین و حوزه علمیه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند و این مسئولیت ما را در حفظ دین مردم و هویت حوزه‌های علمیه سنگین‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مدیر رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه، در نشست مشترک مسئولین خبرگزاری رسمی حوزه با مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران، با اشاره به ضرورت همکاری و هم افزایی نهادهای حوزوی، اظهار داشت:  معتقدیم تهران باید پیشانی خبرِ خبرگزاری حوزه باشد به عبارت دیگر شهر تهران علاوه بر این که پایتخت سیاسی کشور است پایتخت فرهنگی هم هست و اگر بناست تحول کلانی در کشور اتفاق بیافتد، ذائقه سازی آن باید از تهران شروع شود.

وی افزود: در همین راستا ما باید دستاوردهای نهادهای حوزوی شهر تهران، به ویژه خدمات اجتماعی روحانیت و مدارس علمیه حوزه تهران را برای مردم ترسیم و آنان را در جریان فعالیت ها و خدماتی که از طرف حوزه انجام می شود قرار دهیم.

مدیر رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه عنوان داشت: اگر خدمات کلان حوزه‌های علمیه نفعی برای مردم نداشته باشد، یا مردم آن خدمت را نافع برای حال خود ندانند، ماندگار نخواهد بود، از این رو اطلاع رسانی و تبیین خدمات حوزه و روحانیت از اولویت‌های خبری رسانه رسمی حوزه است.

حجت الاسلام والمسلمین برته با بیان اینکه حفظ دین در گرو حفظ دستاوردها، خدمات و میراث علمی حوزه های علمیه است، تصریح کرد: دشمنان اسلام در تخریب علمای دین و حوزه علمیه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند و این مسئولیت ما را در حفظ دین مردم و هویت حوزه‌های علمیه سنگین‌تر کرده است.

مدیر رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه با بیان این که فلسفه وجودی همه نهادهای نظام، حوزه و مبانی تشیّع است، گفت: متاسفانه این نهادها خود را پاسخگوی روحانیت و حوزه نمی دانند و از آن طرف نیز حوزه از این نهادها مطالبه گری جدی نداشته است. بنا بر این مطالبه گری حوزه از نهادها مطلب دیگری است که باید مورد توجه جدی مسئولان خبرگزاری حوزه و مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران باشد. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha