جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجلاسیه معاونین تبلیغ مدارس علمیه فارس

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان فارس گفت: مبلغین طرح هجرت، مطالعه و تحقیق در مسائل مختلف دینی و مذهبی، اجتماعی و اجرای برنامه هایی که به جذب جوانان و نوجوانان کمک کند را از اولویت های فعالیت خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، حجت الاسلام متوسلیان، در همایش معاونین تبلیغ مدارس علمیه فارس که به میزبانی مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: معاونین تبلیغ مدارس علمیه باید تمام تلاش خود را در فعال کردن مدارس در راستای تبلیغ و تحت پوشش قراردادن روستاهای فاقد روحانی و مبلغ و شناسایی آسیب ها در مناطق تحت پوشش مدارس  شهرستان خود اقدامات لازم را طبق ضوابط طرح بینات انجام دهند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه فارس ادامه داد: معاونین تبلیغ مدارس علمیه برگزاری جلسات ماهیانه و جلسات مشورتی و اتاق های اندیشه ورز که تاکیدات مقام معظم رهبری است را با جدیت برگزار و در این جلسات از اساتید اخلاق جهت بالابردن سطح تهذیبی مبلغین استفاده کنند.

وی ادامه داد: مبلغین طرح هجرت، مطالعه و تحقیق در مسائل مختلف دینی و مذهبی، اجتماعی و اجرای برنامه هایی که به جذب جوانان و نوجوانان کمک کند را از اولویت های فعالیت خود قرار دهند.

حجت الاسلام متوسلیان بیان کرد: مبلغین طرح هجرت در محل تبلیغ خود تنها اکتفا به نماز جماعت نکنند و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را در مناطق تبلیغی ارتقاء دهند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه فارس در پایان با اشاره به این که معاونین تبلیغ و مبلغین طرح هجرت خاضعانه خود را وقف تبلیغ دین ناب محمدی(ص) کرده اند، بیان داشت: معاونان تبلیغ مدارس نظارت و ارزیابی فعالیت های مبلغین را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha