پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست مدیر کل اوقاف و امورخیریه  قم با اصحاب رسانه

حوزه/ طرح ضیافت الهی درماه مبارک رمضان در امامزادگان شاخص از جمله امامزاده مبرقع، امامزاده ابراهیم، جعفر شهید، امامزاده سید علی( علهیم السلام) در استان قم اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم، پیش ازظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه به موضوع طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در آستانه ماه نزول قرآن و ماه لیالی قدر و ایام مبارک رمضان قرارداریم به همین دلیل لازم است از ظرفیت این ماه حداکثر استفاده را برد.

 مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان قم افزود: در این ماه همه انسانها دعوت برای مهیمانی دعوت شدند، اما آنچه لازم و ضروری است غافل نشدن از ظرفیت این ماه  عظیم الهی است.

وی عنوان کرد: ماه مبارک رمضان، دوره تربیتی خاص برای رشد و تعالی و رسیده به کمالات عالی نفسی و نفسانی است. در این ماه انسان برای رسیدن به تعالی لازم است شرایطی را رعایت کند که ازجمله خود داری از خوردن و آشامیدن درطول روز و اطاعت نکردن امیال نفسانی است.

حجت الاسلام حسینی مقدم با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه قم برای استفاده درست مردم متدین از این ایام، برنامه های را طراحی کرده است، گفت: از جمله آن اقامه نماز درامامزادگان به وسیله 60مبلغ، برگزاری مراسم لیالی قدر، برگزاری مراسم جزء خوانی با حضور قاریان در 10 امامزاده، برگزاری مراسم ترتیل خوانی با حضور قاریان برجسته در بعضی امامزادگان از جمله برنامه تحت عنوان طرح ضیافت الهی است.

 مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان قم افزود: برپایی خیمه های معرفت و پاسخ گویی به شبهات و مشاوره در زمینه ی خانواده، کودک ونوجوان و مراسم افطاری در 20 امامزاده از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف وامور خیریه است.

40/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha