جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مایکل

حوزه/ رئیس سابق اداره ویزای آمریکا گفت: صهیونیست ها سعی دارند با فریب افکار عمومی چنین وانمود کنند که ایران در حال تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، جی مایکل اسپریگمن، در نشست آرمان فلسطین که در مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار شد، گفت: تحولات اخیر منطقه بر مبنی سیاست غرب و لابی صهیونیستی انجام شده و توسط دست نشانده نظامی در کشورهای منطقه به وقوع پیوسته است.

رئیس سابق اداره ویزای آمریکا افزود: مردم منطقه از سیاست های آمریکا و غرب در قبال خود خسته شده و نمی خواهند بیش از این بازیچه دست آنها باشند، اما متاسفانه تاریخ تکرار می شود و آمریکا و غرب در راستای سیاست های رژیم صهیونیستی، حرکت مردم در منطقه را به نفع خود تغییر دادند.

این فعال ضد صهیونیست تصریح کرد: من بسیار هیجان زده هستم که این شانس را پیدا کردم که از ایران دیدن کنم و با جوانانی آشنا بشوم که برای دفاع از وطنشان چگونه جان خود را فدا کردند.

وی اظهار کرد: در پاییز سال ۲۰۰۰ نیروهای اسرائیلی به تظاهر کنندگان بی دفاع حمله کردند و بسیاری از آن ها را زخمی کردند و این اتفاقی بود که هر روز می افتاد؛ اما فقط قسمت کوچکی از آن در رسانه های آمریکا نمایش داده می شد.

رئیس سابق اداره ویزای آمریکا خاطرنشان کرد: صهیونیست ها سعی دارند با فریب افکار عمومی چنین وانمود کنند که ایران در حال تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای است و خطری بزرگ برای کل جهان می باشد تا بدین طریق آمریکا و دیگر کشورها را به ستیز با ایران وادار کند.

خبرنگار برجسته ضد صهیونیستی در پاسخ به سوال یکی از مدیران مدارس علمیه قزوین در خصوص نقش اسرائیل و آمریکا در جنگ تحمیلی ایران و عراق چنین پاسخ داد که سیاست اسرائیل و آمریکا سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن می باشد و این به این معناست که آن ها نمی خواهند هیچ کشوری در نزدیکی اسرائیل قدرتمند و استوار باشد.

وی ادامه داد: کشورهایی همچون عربستان و اردن و سایر ملل عربی توسط سیاست های غرب و صهیونیست ها هدایت می شوند تا منافع غرب و رژیم اشغالگر را فراهم سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha