پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: : نماینده ولی فقیه نقطه وحدت در هر استانی است و فارس نیز با حکم رهبر فرزانه انقلاب و انتخاب نماینده جدید ولی فقیه، واجد یک فضیلت علاوه بر فضایل گذشته دیگر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، امروز در آیین معارفه امام جمعه جدید شیراز اظهارداشت: نماز جمعه زینت و آبروی کشور است. امروز با انتخاب هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تدابیر حجت الاسلام و المسلمین دژکام امام جمعه جدید شهر شیراز، منتظر خبرهای خوب از فارس خواهیم بود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به انتخاب هوشمندانه رهبر معظم انقلاب افزود: با حفظ سرمایه های گذشته استان، امید است که نوآوری های بیشتری را در عرصه نماز جمعه با استفاده از جوانان شاهد باشیم و خبرهای خوب بیشتری از فارس بشنویم.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری با بیان اینکه حلقه وصل مردمی نماز است و نماز جمعه زینت و آبروی جامعه ما است که نشان بندگی است، خاطرنشان کرد: امروز قریب 900 نماز جمعه در کشور اقامه می شود و یک شبکه هماهنگ و فراگیر است که در هدایت جامعه نقش آفرینی کرده و باید قدر آن دانسته شود.

وی همچنین گفت:با تدابیر آیت الله دژکام در شورای فرهنگ عمومی و امتداد آن در شهرستان ها که ظرفیت بسیار بالایی است، به لطف خدا روزهای خوبی را برای حوزه های علمیه، دانشگاهها و آحاد مردم فارس شاهد باشیم.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین دژکام روز چهارشنبه در پایان مسئولیت 18 ساله امامت جمعه شهر جهرم در فضایی صمیمی آیین خداحافظی با مردم این شهرستان شرکت کرد.

به دنبال دعوت روحانیت و اقشار مختلف مردم برای استقبال از حجت الاسلام والمسلمین دژکام در روز جمعه 28 اردیبهشت ماه جاری، امام جمعه جدید شیراز پس از اطلاع از این برنامه و ضمن تشکر از دست اندرکاران، لغو این برنامه را خواستار شده است.

بنا بر آخرین برنامه ریزی ها، آیین معارفه حجت الاسلام والمسلمین دژکام به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز صبح  امروز( 28 اردیبهشت) در جلسه شورای اداری استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی اکبری IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    0 0
    حاج آقا عمامت چند متره