سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
توزیع افطاری

حوزه/ مدیر انتظامات و تشریفات حرم مطهر رضوی از توزیع ۳ میلیون بسته افطاری سبک در ایام ماه مبارک رمضان، در میان نمازگزاران حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، روح الله رنجبر از توزیع 3 میلیون بسته افطاری سبک در صفوف نماز جماعت حرم رضوی خبر داد و گفت: این طرح در طول ماه مبارک رمضان، هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء اجرا خواهد شد و بستههای افطاری سبک در صحن های آزادی، انقلاب، جمهوری اسلامی، گوهرشاد و رواق‏های حرم مطهر رضوی میان نمازگزاران توزیع میشود.

وی در ادامه تاکید کرد: در این طرح هر یک از مدیریت‌های اماکن متبرکه توزیع یکی از رواقها یا صحن ها را برعهده دارند و بر حسب نیاز و جمعیت حاظر در حرم مطهر رضوی این بستهها توزیع خواهد شد، به طوری که همه نمازگزاران حرم مطهر رضوی افطار را میهمان حضرت رضا(ع) خواهند بود.

رنجبر همچنین تصریح کرد: خادمان مدیریت انتظامات همچون دیگر مدیریت‌های اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در طرح‌های مختلف اطعام رضوی حضور دارند، به طوری که در طرح سفره‌های اکرام رضوی که روزانه پذیرای 13هزار نفر از مجاوران گرامی است، ضمن خوش‌آمدگویی، کنترل دعوتنامه‌های میهمانان را بر عهده داشته و برای برقراری نظم مسیر تردد آنان را مشخص می‌کنند.

مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان همه روزه 60 نفر از نیروهای این اداره در طرح سفره‌های اکرام رضوی همپای دیگر خادمان و خدمتیاران به زائران و مجاوران حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha