سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 450697
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۵
مبلغ جهادی تبلیغ در پارک های اهواز

حوزه/ در ماه مبارک رمضان، بوستان شهرک رکن آباد شیراز میزبان خیمه معرفت دینی و مشاوره خانواده خواهد بود.

 حجت الاسلام مهدی آدینه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان، بوستان شهرک رکن آباد شیراز میزبان خیمه معرفت دینی و مشاوره خانواده است، گفت: خیمه معرفت دینی و مرکز مشاوره خانواده موسوم به طرح پیوندهای آسمانی از سوی معاونت تبلیغ مدارس علمیه شیراز با همکاری و مشارکت حوزه مقاومت بسیج خواهران زهرای اطهر (س) سپاه ناحیه ثارالله شیراز در طول ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.

وی ادامه داد: سبک زندگی اسلامی امری مهم و نه دستوری است، بلکه توجه به اهمیت آن نیازمند فرهنگ سازی است، لذا در این برنامه ها سعی برفرهنگ سازی و معرفی سبک زندگی اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام آدینه اضافه کرد: متاسفانه امروز فرهنگ گفتاری در میان جامعه ما کم شده است، در صورتی که در همین خصوص قرآن می فرماید: با همدیگر محکم ، پاکیزه و پسندیده صحبت کنید، به همین دلیل  در این غرفه ها گفتمان دینی و پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور روحانی کارشناس و بصورت پرسش و پاسخ و گفتگویی با شهروندان انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ در راستای تشویق و ترغیب کودکان و نونهالان به سمت سوی آموزه های دینی غرفه کودکان نیز با عنوان «قرآن بخوان و جایزه بگیر» و غرفه نقاشی، با حضور کارشناسان متخصص و آشنا به مسائل تربیتی کودکان و نونهالان همزمان در این بوستان برگزار می گردد.

این مبلغ طرح هجرت بلند مدت حوزه علمیه فارس در پایان گفت: برنامه ریزی شده که با به کارگیری شیوه های نوین تبلیغی از فرصت بوجود آمده در اوقات فراقت خانواده ها، برای پیوند هر چه بیشتر شهروندان با معارف ماه مبارک رمضان و آشنایی آنها با روش های مقابله با آسیب های اجتماعی استفاده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha