پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حمید ملکی-معاون تهذیب حوزه

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه، یکی از راه های مبارزه با تحریم دشمنان را استفاده از تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود: خرید کالای خارجی آب به آسیاب دشمن ریختن و بیکار کردن کارگران ایرانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان همه انسان ها در زیر بیرق های مساجد جمع می شوند، تا بندگی را بار دیگر تمرین کنند، گفت: در ماه رمضان به عنوان ماه بندگی باید تولّی و تبّری داشت؛ یعنی دوستی با خدا و دوستان پروردگار و دشمنی با دشمنان خدا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از آثار مؤثر ماه رمضان این است که افراد با محور قرآن و اهلبیت(ع)، خود را اصلاح کرده و با دشمن مبارزه کنند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه افزود: ماه رمضان فرصت خوبی است تا سبک زندگی خود را بر محوریت قرآن قرار دهیم و علاوه بر روزه گرفتن، باید با ابراز انزجار و مبارزه علنی با دشمن، تقوای مثبت هم داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در تبیین تقوای مثبت و منفی، اظهار کرد: تقوای منفی این است که فرد فقط به فکر خودش باشد؛ اما تقوای مثبت این است که انسان به فکر هدایت و اصلاح کل جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه مبارزه با شیطان است، گفت: باید با شیطان درونی و بیرونی به خصوص شیطان بزرگ آمریکا مبارزه کنیم که در حال تحریم همه جانبه ملت ماست و می خواهد مردم ما در محرومیت باقی بمانند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه، یکی از راه های مبارزه با دشمنان را استفاده از محصولات تولید داخلی عنوان کرد و افزود: خرید کالای خارجی آب به آسیاب دشمن ریختن و بیکار کردن کارگران ایرانی است.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha