شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: جشن‌های گلریزان در استان سمنان باید افزایش یابد تا عموم مردم برای کمک به این زندانیان مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در نشست هماهنگی جشن‌های گلریزان استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در این استان، با بیان این که ماه مبارک رمضان ماهی پر از خیر و برکت است، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های معنوی ماه مبارک رمضان برای کمک به افراد نیازمند بهره‌گیری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیر عمد در استان سمنان نیازمند یاری خیران هستند و مشارکت مردم باید برای کمک به این زندانیان تقویت شود و طرح‌های فرهنگی و تشویقی برای شرکت در جشن‌های گل‌ریزان اجرایی شود.

وی افزود: جشن‌های گل‌ریزان با حمایت‌های مردم تعداد زیادی زندانیان جرائم غیر عمد را از بند رها می‌کند و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند و این امر بسیار خداپسندانه است.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به این که استان سمنان بیش از 135 زندانی جرائم غیر عمد دارد، خاطرنشان کرد: جشن‌های گلریزان در استان سمنان باید افزایش یابد تا عموم مردم برای کمک به این زندانیان مشارکت کنند.

وی با اشاره به لزوم آموزش فرهنگی و دینی به زندانیان جرائم غیر عمد برای پیشگیری از وقوع جرم افزود: مسئولان باید برای کاهش وقوع جرائم در سطح استان برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشند؛ امروزه حجم گسترده‌ای از جرائم ناشی از آسیب‌های اجتماعی است که باید به‌صورت ریشه‌ای به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha