پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محبی

عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: شهدا حقیقت ولایت و امامت را به خوبی درک کرده و سربازی خود به ولایت را در عمل به اثبات رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی صبح امروز در جمع اعضای مسئولین حلقه های صالحین مدارس علمیه استان قزوین، گفت: همه ما امروز موظفیم با حمایت و پیروی از ولایت فقیه، لبیک گوی پیام رسول الله(ص) در غدیر باشیم.

وی با اشاره به این که دشمن تمام تلاش خود را معطوف جدایی نسل جوان و نوجوان از اهل بیت(ع) كرده و باید در این مبارزه بزرگ با قدرت در میدان نبرد فرهنگی ظاهر شویم، اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال این است که فرهنگ و روح جهاد را در جامعه ایرانی از بین برده و عفت و جوانمردی را از ملت ایران سلب کند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: دشمنان در مسیر تحقق این هدف، تمام دستگاه های فرهنگی، برنامه های ماهواره ای و ساز و کارهای خود را به کار گرفته اند تا فرهنگ را در جامعه ایرانی تضعیف کنند.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان امکانات وسیع اقتصادی و ابزار و سازمان های بین المللی در اختیار دارند، ملت ما ولایت فقیه و پرچم اسلام ناب را دارد که در برابر تمام این ابزارها با قدرت واقتدار  ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام محبی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سوم خرداد و حماسه شهدا و رزمندگان در آزاد سازی خرمشهر قهرمان، گفت: شهدا حقیقت ولایت و امامت را به خوبی درک کرده و سربازی خود به ولایت را در عمل به اثبات رساندند.

وی اظهار کرد:  تمام پیشرفت های شگرف علمی و امنیت امروز کشور ثمره بیداری ملت است و دشمن سعی دارد این بیداری و آمادگی دفاعی و رزمی ملت ایران از بین ببردکه باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام محبی بیان کرد: امسال در سوم خرداد باید سالروز این حماسه را هر چه باشکوه تر برگزار کرد، چرا که در آزادسازی خرمشهر، حامیان رژیم بعثی بعد از فتح خرمشهر به ناتوانی این رژیم در برابر دفاع مردم و ملت ایران اسلامی اذعان کردند.

وی در پایان گفت: نظام اسلامی را به‌طورقطع با رهبری ولایت‌فقیه و همراهی مردم حفظ و تداوم‌ یافته و امروز تمام تبلیغات تلاش دشمن برای ضربه زدن به ولایت‌فقیه و جدایی مردم از رهبری متمرکزشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha