سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 نشستی بصیرت روحانیون استان یزد

حوزه/سرهنگ فضلی با بیان اینکه خرمشهر ۵بار در طول تاریخ اشغال شد گفت: درس دفاع مقدس برای روحانیون و طلاب جوان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، صبح امروز نشستی بصیرتی با حضور روحانیون استان یزد، با موضوع حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، برگزار شد.

سرهنگ علیرضا فضلی در این نشست با بیان این که روحانیون و طلاب بیشتر از اقشار دیگر جامعه نیازمند دروس دفاع مقدس هستند، گفت: تاثیرگذاری قشر روحانیون بر هیچ کس پوشیده نیست، پس اگر این قشر در دوران طلبگی با آرامان های انقلاب و دوران دفاع مقدس آشنا شوند، بدون شک تاثیرگذاری بیشتری می توانند بر روی جامعه داشته باشند.

رزمنده یزدی جنگ تحمیلی افزود: اضافه شدن درس دفاع مقدس می تواند جامعه را نسبت به گذشته روشن و آگاه سازد و این سردرگمی خارج کند.

وی با بیان خاطراتی از جنگ تحمیلی اظهار داشت: خرمشهر در طول تاریخ 5 بار اشغال شد که چهار بار آن با دادن امتیازات و بدون نقش مردم ایران رخ داد.

فضلی با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر با معجزه الهی رخ داد افزود: در آن زمان نزدیک به 35عراقی در خرمشهر بودند و در مقابل آن هم رزمنده های ایرانی 4هزار نفر بودند، با این تعداد نیرو نمی توان تصور پیروزی داشت؛ اما با اراده ای که خداوند متعال در دل رزمندگان انداخت، پیروزی حاصل و نتیجه توکلی شد که رزمندگان به خدای متعال داشتند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha