جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ آیت الله ممدوحی تصریح کرد: بی شک در سایه تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب ، می توان از عزت و اقتدار ایران اسلامی در برابر دشمنان دفاع کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مسئولان و کارگزاران نظام با ایشان اظهار داشت: همان طور که رهبری معظم فرمودند اگر مسئولان به درستی به وظایف خود عمل کنند، شکست آمریکا در قضایای اخیر فشار به ایران و خروج از معاهده برجام ، قطعی است.

وی افزود: به تعبیر معظم له ، ترامپ نیز مثل دیگر روسای گستاخ آمریکا در تاریخ گم خواهد شد و انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، استوار و مستحکم به راه خود ادامه می دهد.

این استاد حوزه با بیان این که به اروپایی ها همچون آمریکا نمی توان اعتماد کرد، گفت: اگر قرار است که ما با اروپایی ها به برجام ادامه دهیم باید تضمین های قطعی از آن ها گرفته شود و این موارد را مقام معظم رهبری در این دیدار به صورت شفاف و صریح بیان داشتند.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتاً رهبری نکات بسیار مهم و دقیق و همه جانبه ای فرمودند که لازمه دفاع از عزت کشور تبعیت از این اوامر و بیانات از سوی مسئولان و دولتمردان است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha