جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجموعه آنونس لحظه ها را دریاب

حوزه/ حجت الاسلام امینی موحد، با اشاره به تولیدات شبکه رسانه‌ای صف گفت: «لحظه‌ها را دریاب»، «اولین قبله» و «ضیافت نیمه رمضان»، سه مجموعه آنونس تلویزیونی در ماه مبارک رمضان هستند که از سوی جمعی از طلاب جهادی حوزه علمیه اهواز ساخته شده اند.

حجت الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تولیدات رسانه‌ای این مجموعه فرهنگی-رسانه‌ای، ویژه ماه مبارک رمضان، گفت: شبکه رسانه‌ای صف، با محوریت طلاب فعال، اقدام به تهیه و ساخت سه مجموعه کلیپ با عنوان‌های «لحظه‌ها را دریاب»، «اولین قبله» و «ضیافت نیمه رمضان» کرده است.

وی هدف از ساخت مجموعه کلیپ «لحظه‌ها را دریاب»، را ترویج و تبلیغ معارف اسلامی و روایات اسلامی دانست و گفت: لحظه‌ها را دریاب، با محوریت احادیث و روایات معصومین(ع) پیرامون ماه مبارک رمضان است که در کنار آن تصاویر مفهومی نیز قرار داده شده است.

حجت الاسلام امینی موحد، با اشاره به پخش این مجموعه کلیپ از رسانه ملی، بیان کرد: در طول روز هرکدام از این مجموعه‌ها بین ۴ الی ۸ بار از شبکه سه، امید و سیمای استانی مرکز خوزستان پخش می‌شود.

مسئول شبکه رسانه‌ای صف، به مجموعه آنونس «اولین قبله» اشاره کرد و گفت: این مجموعه در هشت قسمت پیرامون روز قدس، با محوریت بیاناتی از مقام معظم رهبری است که إن‌شاءالله در هفته منتهی به روز قدس، پخش می‌شود.

حجت الاسلام امینی موحد، سومین محصول شبکه رسانه‌ای صف را «مستند ضیافت نیمه رمضان» بیان کرد و اظهارداشت: این مستند به طرح امام حسن مجتبی می‌پردازد و قرار است بعد از اذان ظهر، از شبکه مستند، ساعت ۱۷.۳۰ از شبکه سوم سیما و شب و روز میلاد امام حسن مجتبی از شبکه استانی خوزستان پخش شود.

این فعال فرهنگی، در پایان گفت: مجموعه ضیافت نیمه رمضان باهدف معرفی طرح ضیافت امام حسن مجتبی(ع) که ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک به فقراست، تهیه و تولید شده است.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha