پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره آشنایی با خبر و رسانه در مرکز عصر ظهور اهواز

حوزه/ دوره آشنایی با خبر و رسانه، با حضور جمعی از جوانان انقلابی مسجد الغدیر اهواز، در مرکز فرهنگی-جهادی عصر ظهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دوره آشنایی با خبر و رسانه، با حضور جمعی از جوانان انقلابی مسجد الغدیر اهواز، در مرکز فرهنگی-جهادی عصر ظهور برگزار شد.

در این جلسه، سرفصل‌هایی نظیر جریان سازی رسانه‌ای، آشنایی با شیوه‌های نگارش خبر، اصول و فنون مصاحبه، بهترین روش ارسال خبر در فضای مجاری و... تدریس شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام امینی موحد، که مدرس این دوره بود، با اشاره به ضرورت آشنا بودن فعالین فرهنگی با خبر و رسانه، گفت: تخصص شرط حرفه‌ای بودن است و جوانان انقلابی که قصد فعالیت در زمینه رسانه و خبر را دارند، باید از حیث توانمندی در خبرنویسی و رسانه در سطح مطلوبی باشند.

وی با تأکید بر اینکه جهان امروز بر مدار رسانه می‌چرخد، تصریح کرد: یک جوان مؤمن انقلابی، باید نسبت به وقایع روز جهان اسلام و غرب، آگاهی و اشراف داشته باشد؛ از این رو گذراندن دوره‌های رسانه‌ای، باید در دستور کار مساجد و گروه‌های فعال فرهنگی قرار گیرد.

مدیر شبکه رسانه‌ای صف، با اعلام آمادگی نسبت به آموزش جوانان فعال بسیجی، گفت: شبکه صف این آمادگی را دارد تا جوانان مشتاق به عرصه رسانه را در زمینه‌های مختلف آموزش داده و تربیت کند.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha