جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام میناپور

مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: محدودیتی در جذب طلبه برای مدارس علمیه استان وجود ندارد و داوطلبان می توانند با دارا بودن شاخصه های دینی و انقلابی و همچنین استعداد و توانایی برای یادگیری دروس حوزوی پس از موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه های تخصصی وارد مدارس علمیه شوند .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه نتایج آزمون ورودی داوطلبان ورود به حوزه اواخر خرداد ماه اعلام می شود، گفت: امسال ظرفیت پذیرش در مدارس علمیه استان 250 نفر اعلام شده است و در استان زمینه ادامه تحصیل دروس حوزه برای 10پایه فراهم است .

وی با بیان اینکه پس از اعلام نتایج آزمون ورودی مصاحبه های گزینشی و میدانی برای جذب داوطلبان صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های اختبار و تثبیت برای علاقمندان ورود به حوزه نیز آزمون نهایی گزینش ورود به حوزه است .

برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) در مناطق لرستان

مدیر حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان لرستان خبر داد و گفت: به روحانیون مستقر و طرح هجرت در مساجد شهری روستایی ابلاغ شده است که در راستای برگزاری باشکوه  مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره) اقدامات تبلیغی را در راستای نشر اندیشه ها و بیان ابعاد شخصیتی امام (ره) انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزه در راستای گسترش و باشکوه تر برگزار شدن مناسبت های دینی و ملی تدابیر لازم را با هماهنگی نهادهای دینی و فرهنگی انجام می دهد گفت:این شورا برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری مراسم باشکوه ارتحال امام خمینی (ره)، روز قدس، 22 بهمن و ... انجام می دهد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha