شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسین بنیادی

حوزه/ نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: هنر بزرگ امام خمینی(ره) احیا و معرفی اسلام ناب و عدالتخواه به جامعه بشری بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام (ره) با احیای اسلام ناب در جامعه اسلامی به همه ما عزت و عظمت بخشید و امروز وظیفه ما این است که از نام و یاد ایشان را زنده نگه داشته و در مسیری که ایشان برای ما ترسیم فرمودند، حرکت کنیم.

وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، کاری که کرد این بود که اسلامی را در جامعه معرفی و احیا کرد که ریشه در آموزه های ناب قرآن و اهل بیت(ع) داشته و به خصوص شاخصه های خود را از سیره و گفتار نورانی امیرالمومنین (ع) اخذ کرده است. 

این استاد حوزه همچنین تاکید کرد: ایشان چون خود تربیت یافته مکتب امیرمومنان بود ، بر این اساس نیز توانست تحولی عظیم در میان ملت ما و به تبع آن مسلمانان ایجاد کند که هنوز هم تاثیرات عظیم آن قابل مشاهده است.

وی گفت: در واقع هنر بزرگ امام راحل این بود که در زمانی که به نظر می رسید دین به انزوا رفته به میدان آمد و اسلام ناب را در عصر کنونی احیا کرد و دینی زنده و پویا و عدالت خواه را به جامعه جهانی معرفی کرد که امروز شیفتگان و دلباختگان بسیاری در این کره خاکی به خصوص در جبهه مستضعفین دارد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha