جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خمینی

حوزه/ امام خمینی (ره) در طول چند دهه مبارزه با ظلم و ستم و استکبار چه پیش از انقلاب و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هرگز ذره ای از آرمانهای انقلاب کوتاه نیامد و این بود که نام این بزرگمرد تاریخ برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید مومنی عصر امروز در جمع طلاب شهر سنندج شرکت کننده در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با اشاره به ابعادی از شخصیت دینی و علمی امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام راحل (ره) قبل از اینکه یک مجاهد باشد، عالم و فقیهی متبحر و استاد بودند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان گفت: بسیاری از علمای امروز در جمهوری اسلامی در کلاس درس امام خمینی (ره) رشد یافته اند و به اصطلاح در مکتب این مصلح بزرگ قرن شاگردی نموده اند.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) در طول زندگی پربار خود هرگز به مادیات و منصب دل خوش نکردند، افزود: امام راحل مردم خدا بود. ایشان شخصیتی عارف و والا داشت و مال و پست دنیا در نزد ایشان هیچ جایگاه و ارزشی نداشت.

حجت الاسلام مومنی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در سال هایی علیه رژیم ستم شاهی دست به قیام و انقلاب زد که خفقان سراسر کشور را فرا گرفته بود، ولی این مصلح بزرگ قرن به پشتوانه ملت و با اتکال به قدرت خداوند متعال پا به عرصه مبارزه با ظلم و زور نهاد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان: امام خمینی (ره) در راه خود ثابت قدم بودند و فشارهای شدید دستگاه پهلوی هرگز ایشان را در راه مبارزه و نیز پیاده کردن شریعت اسلامی دلزده و خسته نکرد.

این استاد حوزوی ادامه داد: امام خمینی (ره) در طول چند دهه مبارزه با ظلم و ستم و استکبار چه پیش از انقلاب و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هرگز ذره ای از آرمانهای انقلاب کوتاه نیامد و این بود که نام این بزرگمرد تاریخ برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha