پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرباقری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برای بهره بردن از شب های قدر باید تلاش یک ساله کرد،گفت: کسانی که خود را برای این شب آماده نکردند بدانند که در این راه باز است و می‌شود در این شب طوری عمل کرد که امام زمان (عج) تمام ضعف‌های یک ساله ما را جبران کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی میرباقری شامگاه سه شنبه در مراسم احیای شب قدر که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: شب قدر دارای ارزش و اهمیت بسیار بالایی است و در این شب تقدیرات عالم برای انسان رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: اولین مساله که در تقدیر امشب باید توجه داشته باشیم این است که ما جز کدام صف قرار می‌گیریم، آیا تقدیر ما قرار گرفتن در جبهه حضرت مهدی (عج) یا خدای ناکرده قرار گرفتن در جبهه باطل است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید به امام زمان (عج) التماس کنیم تا فضل وکرم خدا شامل حالمان شود،افزود: امشب شبی است که اگر کسی به درب خانه امام حسین (ع) برود و قطره اشکی بریزد گناهانش آمرزیده می‌شود.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: همان گونه که باران رحمت الهی زمین را روشن می‌کند، توسل به اهل بیت (ع) نیز این گونه است و همانند باران پررحمت برای انسان است، انسان حرفی را که نمی‌تواند به کسی بگوید می‌تواند به اهل بیت (ع) بگوید و در و دل کند.

حجت الاسلام و المسلمین میرباقری تصریح کرد: شب قدر دارای ظاهر و باطن است و ظاهر آن را همه درک می‌کنند اما باطن آن را برخی افراد مشاهده می‌کنند، شب قدراز ارزش بالایی برخوردار است و باید بهترین بهره را از آن بگیریم.

وی گفت: باید امید به خدا داشته باشیم که دستی که سرنوشت ما را در شبب قدر رقم می زند دست کریم امام زمان (عج) باشد و امشب که تقدیر امت رقم می‌خورد باید از خدا بخواهیم که بهترین سرنوشت و تقدیر برای ما رقم بخورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای بهره بردن از ظاهر و باطن شب قدر باید تلاش یک ساله کرد، خاطر نشان کرد: کسانی که خود را برای این شب آماده نکردند بدانند که در این وادی راه باز است و می‌شود در این شب طوری عمل کرد که امام زمان (عج) تمام ضعف‌های یک ساله ما را جبران کند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه باید امیدوار باشیم که امام زمان (عج) بهترین سرنوشت را برای ما رقم بزند، گفت: امام خمینی (ره) فرمود هدف از انقلاب اسلامی فراهم کردن مقدمات ظهور امام زمان (عج) وباید در این شب عزیز از خدا بخواهیم ظهور حضرت مهدی (عج) را نزدیک کند.

حجت الاسلام و المسلمین میرباقری با بیان اینکه شب قدر شبی است که تقدیرات عالم به وسیله امام زمان (عج) معین می‌شود،خاطرنشان کرد:حضرت ولی عصر (عج) به تک تک محبانشان نظر دارند و برنامه یک سال عالم را تنظیم می‌کنند و در شب‌های قدر جبهه حق در عالم معین می‌شوند.

انتهای پیام     313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha